• Gister hadden Krull(TourDeKrulle), Elisa(Reassurance), Andrea(Shade) en ik een groepsgesprek. Stiekem moest ik al langer dan een halfuur naar de wc. Maar nu hield ik het niet meer. Dus ik zei dat ik wegging, zodat ik naar de wc kon.:Y) Toen zei Elisa dat ze eigenlijk ook moest, dus die ging ook. En toen moest Krull ook, omdat we de hele tijd over wc's en plassen aan het praten waren. Die arme Andrea voelde zich toen alleen, dus is ze ook maar op de wc gaan zitten.
    Gezellig hè? Met zijn vieren tegelijk op de wc!:9~


    everything, in time

    hahah, _O_

    Bij ons op school heb je daltonuur, en dan mag je naar ieder lokaal gaan dat je wilt, maar ik en mijn vriedinnen weten nooit in welk lokaal we moeten, en dan verstoppen we ons in de wc(krul)
    En toen waren we 1x betrapt en moesten we nablijven(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Maar dan zit je echt 60 minuten lang in twee wc hokjes met zijn vieren(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Gezellig!
    Ik heb dat ook wel eens dat als iemand anders daarover praat dat ik ook moet. (cat)
    En ooit zat ik gewoon eens met de laptop mee op de wc. ;x

    Hahah. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    _O_


    Let's do this poo

    Whaha^^ Het was zeker gezellig op de wc.


    I am an idiot, I move.

    Hahaha, ik las de titel en dacht dat jullie je met z'n vieren in een hokje hadden gepropt.
    Blond. X:


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    De volgende keer ga ik mee DD:


    I live for the applause, you will die for it.

    @Andrea vond ik ook, moeten we vaker doen._O_

    @Sem, Nee dat mag niet.
    (cat)


    everything, in time

    Hahaha nice xD

    @ Marleen Joah, wij woorden een wc-gang n.n


    I am an idiot, I move.

    @Andrea Joaaah! Met onze eigen tattoos enenenen T-shirts.(':


    everything, in time

    @ Marleen Gaan we direct doen ='D


    I am an idiot, I move.

    Ik smste Marleen dus 'we zitten nu allebei op de wc'.

    Toen vertelde ik dat op msn aan Elisa, en die smste mij evenlater dat zij ook op de wc zat.
    Dat vertelde ik Marleen weer, en toen zei ze dat ze morgen een topic ging openen (cat).