• Lol, hier dacht ik ineens aan toen ik op tv een drugshond zag, en dat wou ik even met jullie delen, want dat was best wel grappig :'D

    Anyway, ik was in Februari naar New York geweest, en toen we daar aankwamen op het vliegveld gingen we dus onze bagage van de band afhalen. Maar er liep daar ook één professionele drugshond rond. En al die mensen bang voor dat beest. Later kwam er een tweede bij, eentje in opleiding.
    Dus die snuffelt zo langs mijn tas, en blijft zitten, want dat is dat het teken dat die persoon drugs bij zich heeft ofzo.
    Dus die vrouw tegen mij: 'Heb jij drinken in je tas?'
    Ik: 'Nee.'
    Vrouw: 'Heb jij eten in je tas?'
    Ik: 'Ja een broodje.'
    Dus die vrouw vraagt of ik dat broodje eruit wil halen en aan haar wil geven. Dus ik dat doen.
    Die vrouw vet zuchten. Gaat ze zo vertellen: 'Ja ik snap niet wie me dit beest gegeven heeft, maar die stopt gewoon bij eten, in plaats van drugs. Lekker jongens!' En daarna begon ze vet te vloeken en alles haha (':

    Ik ging stuk, haha. En al die mensen zaten me al aan te kijken alsof ik een vette misdadiger was, haha (krul)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 20:22 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Whaha, lol :Y). Dat beest was waarschijnlijk gewoon uitgehongerd ;x.

    Zalig! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha, lauw(krul)
    Mijn broer werd een keer aangehouden, want ze vonden hem op een crimineel lijken, en gingen hem dus fouilleren(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sardonyx schreef:
    Haha, lauw(krul)
    Mijn broer werd een keer aangehouden, want ze vonden hem op een crimineel lijken, en gingen hem dus fouilleren(cat)

    Ik word vrijwel altijd gefouilleerd haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik bedoel ik zou ook eten boven drugs verkiezen als ik honger had. (:

    -Strijk- xDxD Geniaal


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Volgens mij had jij gewoon drugs tussen je broodje zitten. (nerd)
    Neen hoor, ik vind het wel droog van die hond dat hij eten gaat signaleren ofzo. :'D

    Hahaa kei vet! x3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Hahaha geweldig (nerd)

    dat had ik ook gehad toen ik in curacao aankwam:'D
    toen kwam er ook zo'n hond op iemand af die een broodje hadxD


    Music on, word off

    Geniaal x] Ik werd, toen we door de douane gingen in Lissabon, gefouilleerd. Geen idee waarom. Er zat niks van vloeibaars in mijn tas of niks..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    haahha omg :')
    Ik haat altijd als je door die poortjes moet, ik ben altijd bang dat ze afgaan ~_~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Whahahahahahahaha x'D
    Ik zou die hond waarschijnlijk ook nog zijn gaan aaien :X


    Get back motherfuckerz'

    Geniaal!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het was zeker 'n spacebroodje (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'