• Hooi! :'D

    Op dit huidige moment zit ik bij Marleen (SonOfBoromir -> Kidding, BoromirOfGondor) thuis achter haar laptop. En natuurlijk op haar über-stoel.
    Door een stomme weddenschap die ik helaas heb verloren (MARLEEN! NEEM DAN OOK NIET ZO'N STOMME MOEILIJKE USERNAME!) heb ik mijn username moeten veranderen naar GandalfTheSexy.

    Dusja....
    Cwtch -> GandalfTheSexy


    Mijn profiel wordt later aangepast en zodra het weer kan (18 mei, onthoudt deze datum allemaal! ZEER BELANGRIJK!) komt Cwtch weer terug. Tenzij ik een andere -leukere- username heb verzonnen.

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 14:03 ]

    Is Gandalf sexy, of toch liever Boromir?

    17.1% (6 stemmen)
     
    Gandalf!

    11.4% (4 stemmen)
     
    Boromir!

    11.4% (4 stemmen)
     
    Yolanda ^^

    8.6% (3 stemmen)
     
    Marleen :3

    37.1% (13 stemmen)
     
    Badeend

    14.3% (5 stemmen)
     
    Cirkels


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik: 17 views en nog 0 reacties!
    Marleen: Nouja zeg! Dit is niet cool!




    :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, deze username is geweldig :3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    O jee...

    Nooit een weddenschap aangaan die betrekking heeft tot Quizlet.nl.
    Als u dit toch doet kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    O jee...

    Nooit een weddenschap aangaan die betrekking heeft tot Quizlet.nl.
    Als u dit toch doet kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    I think I'm going to cry x'D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Omg both Yolanda en Marleen. Stelletje gekken (cat). Gandalf zou waarschijnlijk huilen mocht hij dit horen haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Freckle schreef:
    Omg both Yolanda en Marleen. Stelletje gekken (cat). Gandalf zou waarschijnlijk huilen mocht hij dit horen haha


    Hij zou vereerd zijn. (cat) ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)
    Hij zou vereerd zijn. (cat) ghehe

    'f course. Gandalf ís sexy.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Marleen: Nog steeds nul stemmen voor mij :'(


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yeey! Een stem voor mij (maak je bekend, geheime aanbidder)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Holy shit, ik zou je zo nooit herkend hebben, Yolanda, wth. :'D
    Gandalf + Hello Kitty is trouwens ook een crossover die ik niet had zien aankomen, maar het werkt verrassend goed. Erg schokkend allemaal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Trouwens, jongens, WAAROM WEL CIRKELS MAAR GEEN VIERKANTEN? Ik ben diep, diep teleurgesteld. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Trouwens, jongens, WAAROM WEL CIRKELS MAAR GEEN VIERKANTEN? Ik ben diep, diep teleurgesteld. (no_chears)


    Yolanda: Waarom denk je? Ik dacht speciaal aan jou tijdens het invullen van de optie ''Cirkels''. :Y)

    Edit: In de kamer waarin wij ons bevinden zitten overigens (helaas) geen (knappe) jongens. Bij jou misschien, maar hier zitten wij met z'n 2'en. Van het vrouwelijke geslacht. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 14:19 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ..... HAHAHAHAH


    wat was dit ookalweer

    Square schreef:
    Trouwens, jongens, WAAROM WEL CIRKELS MAAR GEEN VIERKANTEN? Ik ben diep, diep teleurgesteld. (no_chears)


    Shht, kom kom Inge, niet huilen. Iedereen waardeert vierkanten meer dan cirkels.


    Queer zijn is gewoon alles