• Gister hadden Krull(TourDeKrulle), Elisa(Reassurance), Andrea(Shade) en ik een groepsgesprek. Stiekem moest ik al langer dan een halfuur naar de wc. Maar nu hield ik het niet meer. Dus ik zei dat ik wegging, zodat ik naar de wc kon.:Y) Toen zei Elisa dat ze eigenlijk ook moest, dus die ging ook. En toen moest Krull ook, omdat we de hele tijd over wc's en plassen aan het praten waren. Die arme Andrea voelde zich toen alleen, dus is ze ook maar op de wc gaan zitten.
    Gezellig hè? Met zijn vieren tegelijk op de wc!:9~

everything, in time

@Krullie,
    Je vergeet te zeggen dat ik jou toen smste dat niemand anders dit topic mocht openen. En dat JIJ de geweldige titel hebt bedacht.:Y)

everything, in time

Desolate schreef:
    @Krullie,
    Je vergeet te zeggen dat ik jou toen smste dat niemand anders dit topic mocht openen. En dat JIJ de geweldige titel hebt bedacht.:Y)

Owja :)

Ik ben nog nooit zó leuk naar de wc geweest _O_

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Whipple schreef:
    hahah, _O_

*insert philosophical cringe expression here*

nu moet ik ook naar de wc

it's so empty living behind these castle walls

Cadillac schreef:
    nu moet ik ook naar de wc

Mwhaha -evil laugh-

everything, in time

Hysterical schreef:
    Hahaha, ik las de titel en dacht dat jullie je met z'n vieren in een hokje hadden gepropt.
    Blond. X:

Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

Lol :'D

@Hysterical en Dalliance
    Zo blond is dat niet hoor, dat heb ik ook wel eens gedaan, maar niet met hen.:Y)

everything, in time

Droog toch _O_

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

@ Marleen vannacht weer? xd

I am an idiot, I move.

@Andrea, nouuuuuu, ik moet wel al de hele tijd.()=] En we moeten een logo maken. Wat dacht je van een wc, en dan fotoshoppen we er tekst en een wc-borstel bij?(:

everything, in time

@ Marleen Joah ;D. Dan zijn we echt een groep xd.

I am an idiot, I move.

hahah echt grappig (lol)
    Nu ik dit lees moet ik zelf ook naar de wc. :S

Be yourself, life is too short, to be somebody else...

Omg, ik dacht door, maar let maar niet op mij hoor. De helft van de tijd denk ik door. 8D

Quiet the mind, and the soul will speak.