• Ik moest vandaag heel de dag op m'n broertjes passen en toen ging ik me vervelen. Dus ik ging een oorbel waarvan ik die ander kwijt ben kapot knippen en zo verbuigen dat ik hem om me lip kon schuiven. HAHAHAH, en ik vond het best wel goed gelukt, en toen ging ik er nog een bijmaken voor een snakebite. Jonge, ik wil dat zo graag he. Ik vond het wel mooi.


    it's so empty living behind these castle walls

    deed ik ook altijd, tot ik besloot om er echt een te laten zetten haha , heb ook snakebite gehad, maar dat stond me niet mooi, gewoon 1 lippiercing wel, en heb ik nu al een jaartje<3


    I solemny swear i am up to no good

    Dat deed ik eerst ook.Toen heb ik uit eindelijk maar een echte laten zetten.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb precies hetzelfde gedaan vandaag!
    Ik wil ook supergraag een snakebite of aan 1 kant. Maar me moeder wilt het niet hebben ><


    Live life like a raver.

    Dat deed ik altijd met ringetjes van pennen, tot ik neppiercings ging kopen bij de Claire's (waar ik er nu al 6 van heb :X)


    dream, dare, fly!

    Second schreef:
    Dat deed ik eerst ook.Toen heb ik uit eindelijk maar een echte laten zetten.


    Scream for mercy!

    Marshawk schreef:
    Ik wil ook supergraag een snakebite of aan 1 kant. Maar me moeder wilt het niet hebben ><


    My heart is yours and so am I

    Ik heb een piercing links onder mijn lip. Dus hoef niet te doen alsof. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nooit gedaan xD maar heb er nu wel een al 2 jaar xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey