• Ik en Zoe (Delicate) hebben een idee voor een SA alleen we weten niet of we ermee door willen gaan..

    Lily en haar tweelingbroer Ron leven in een weeshuis waar ze hard moeten werken voor hun leven. Hun ouders zijn gestorven aan een vreselijke ziekte, en lieten pijn en verdriet achter. Het liefste waren de twee vrij - maar helaas zou dat nooit gebeuren. Of toch?

    Als de verdrietige Lily op een nacht niet kan slapen, en voor haar raam naar de sterrenhemel staart begint het allemaal. Ze ziet een vallende ster en doet een wens. ‘Ik wens dat iemand mij en mijn broer kon redden uit deze gevangenis en ons vrij kan laten zijn.’ En toen sinds die nacht veranderde er heel wat.
    Want plots verscheen er een mysterieus meisje met een lijkbleek gezicht en lange zilver witte haren. En precies dat meisje, kon er voor zorgen dat ze vrij konden zijn - maar niet voor niets. Want voor die prijs moesten de twee wel iets doen. Ze moesten de ware liefde vinden.


    Wat vinden jullie, moeten we hem doen? :$


    i love you. x ambiee

    Reageer dan oempaloempa's! (cat)


    i love you. x ambiee

    SA's kosten niet zoveel tijd meestal. Gewoon schrijven. Je kan er altijd nog iets aan veranderen. Eventueel kan je er nog een 2-shot/3-shot van maken.
    Ik lees hem wel ^^


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ik hou van oempaloempa's(nerd)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik zou er een groter verhaal van maken, klinkt veelbelovend.


    No growth of the heart is ever a waste