• Als ik opeens een tijdje niet online ben dan komt het omdat me ouders me in een ziekenhuis/kliniek willen dumpen!

    -het is niet zeker maar dan weten jullie het alvast-

    Edit:
    Okey ik kan het jullie wel vertellen... Ik heb een "eetstoornis". Al anderhalf jaar tot 2 jaar lang is het echt serieus bezig, wel met een paar stops er tussen maar toch. Het is niet al heel heftig, het zit tussen de 'beginnende' en de 'gevorderde' fase zeg maar en mijn ouders beginnen dingen te vermoeden etc. vandaar, (en niemand weet het zowat)...

    Als jullie vragen hebben of meer willen weten dan mag je het wel vragen

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 21:25 ]


    dream, dare, fly!

    Outlaw schreef:
    (...)
    Haha nouja als jij mensen aanvallen en je persoonlijke problemen als argument goed discusseren vindt, ga vooral je gang. Met mijn manier van discusseren zal ook wel niets mis zijn als ik een grote discusseerwedstrijd heb gewonnen? Denk je dat mijn leven makkelijk is dan? Ik denk dat ik meer medicijnen dan jou slik meid, maar bij mij zit het niet tussen mijn oren.
    'Ik breng mezelf liever om het leven'? Nounou, als je al om zoiets kleins als iemand vertellen wat je hebt meegemaakt zelfmoord zou plegen was je er al lang niet meer geweest, denk je zelf niet? Ik kan heel goed lezen, maar ik kan niet de toekomst voorspellen dus kan ik onmogelijk weten wat iemand plaatst wanneer ik een bericht aan het typen ben.
    Ik vind het echt vreselijk van je dat je zo kleinerend tegen me praat, alsof ik dom ben want dat ben ik niet en jij hebt geen reden om aan te nemen dat ik dat wel ben.


    Ik zou hier wat op kunnen en willen zeggen maar ik hou wijselijk mijn mond.
    Het spijt me als ik iemand geraakt heb of zo.
    Dat was niet mijn bedoeling, ik heb een grote mond en ik kan niet alles goed verwoorden dus ik kan inderdaad beledigend overkomen als ik dat niet bedoel.
    So, IntoTheWild, im sorry.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    (...)

    Ik zou hier wat op kunnen en willen zeggen maar ik hou wijselijk mijn mond.
    Het spijt me als ik iemand geraakt heb of zo.
    Dat was niet mijn bedoeling, ik heb een grote mond en ik kan niet alles goed verwoorden dus ik kan inderdaad beledigend overkomen als ik dat niet bedoel.
    So, IntoTheWild, im sorry.


    Het is al goed, ook sorry van mij als ik jou ergens mee geraakt heb, het was niet mijn bedoeling


    dream, dare, fly!

    Anders opgevat Annorexia? ik ken wel iemand die het had die heeft er nog last van.


    Tada!

    IntoTheWild schreef:
    (...)

    Het is al goed, ook sorry van mij als ik jou ergens mee geraakt heb, het was niet mijn bedoeling


    Nah, don't mind that.
    Door mijn persoonlijkheidsstoornis vat ik dingen snel op als een persoonlijke aanval.


    We'll still love each other, forever and always. <3