Outlaw schreef:
(...)
Jammer voor je dat je je leven niet op de rails hebt maar daarom hoef je nog niet zo groot te gaan praten tegen mij hoor meisje (: Als er hier iemand te koop loopt met 'oh kijk mij zielig zijn' ben jij het wel, en dat ziet iedereen. Je gebruikt het als aanval en dat is gewoon zielig, net als jouw manier van discusseren. Ik weer niet wat jij hebt meegemaakt maar ik denk dat hier over het algemeen wel mensen zitten die net wat meer hebben meegemaakt dan anderen en misschien ben ik er daar ook wel een van, dus zeg niet meteen dat ik het niet snap.
Zoals Leto al zegt, als je zo graag over je eigen problemen wilt praten maak je zelf maar een topic aan. Of in jouw geval zou ik eerder een psycholoog ofzo aanraden aangezien je er zo mee blijkt te zitten?
Nee dat heb ik niet, maar ja, dat maakt het spannend niet? Oh wacht, dat weet jij waarschijnlijk niet.
En nee, ik ben niet zielig, er zijn veel voorbeelden van zielig, en jij bent er één van. Ik niet.
Gelukkig weet je niet wat ik heb meegemaakt, ik zou mezelf nog liever om het leven brengen.
Met mijn manier van discussiëren is niets mis, misschien alleen dat je het niet bij kan houden, maar met mijn manier is niets mis. Sterker nog ik ben goed in discussiëren. Jammer voor jou dus.
En ik neem geen psycholoog, die mogen geen medicatie voorschrijven. Wist je waarschijnlijk niet.
Sorry, ik zei toch dat ik daar iemand voor ingehuurd heb? Of kan jij ook al niet lezen.
Ik heb een psychiater, die mag tenminste medicatie voorschrijven.
En nee ik ben er niet trots op. Maar ja, ik kan er niet aan doen.
We'll still love each other, forever and always. <3