• Als ik opeens een tijdje niet online ben dan komt het omdat me ouders me in een ziekenhuis/kliniek willen dumpen!

-het is niet zeker maar dan weten jullie het alvast-

Edit:
    Okey ik kan het jullie wel vertellen... Ik heb een "eetstoornis". Al anderhalf jaar tot 2 jaar lang is het echt serieus bezig, wel met een paar stops er tussen maar toch. Het is niet al heel heftig, het zit tussen de 'beginnende' en de 'gevorderde' fase zeg maar en mijn ouders beginnen dingen te vermoeden etc. vandaar, (en niemand weet het zowat)...

Als jullie vragen hebben of meer willen weten dan mag je het wel vragen

[ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 21:25 ]

dream, dare, fly!

Leto schreef:
    (...)
    Ik bedoel het ook niet tegen haar maar gewoon in het algemeen. IntoTheWild heeft dit topic geopend om ons even te laten weten wat er gebeurd als ze er binnenkort even niet meer is. Daar kunnen we met z'n allen ook gewoon even begrip voor tonen, klaar.

Iedereen hier toont begrip, maar sommigen zeggen ook hun mening hierover en verdedigen hun standpunt.

Vrijheid van mening, dat mag je de mensen niet ontnemen. :3

[ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 16:16 ]

None but ourselves can free our minds.

Heel veel sterkte.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Strobelight schreef:
    (...)
    Iedereen hier toont begrip, maar sommigen zeggen ook hun mening hierover en verdedigen hun standpunt.

Vrijheid van mening, dat mag je de mensen niet ontnemen. :3

Tsjah, maar het lijkt mij dat dat ook op een manier zonder ruzie kan (krul)

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Leto schreef:
    (...)
    Tsjah, maar het lijkt mij dat dat ook op een manier zonder ruzie kan (krul)

Natuurlijk kan dat, maar je moet de standpunten begrijpen, de ene twijfelt of ze het wel meent, waardoor zij beledigd word en begint aan te vallen, waardoor de andere ook geen zin heeft om netjes en vriendelijk te blijven... But achjaa, wat ga je eraan doen, gheh?;d

Outlaw schreef:
    (...)
    Jammer voor je dat je je leven niet op de rails hebt maar daarom hoef je nog niet zo groot te gaan praten tegen mij hoor meisje (: Als er hier iemand te koop loopt met 'oh kijk mij zielig zijn' ben jij het wel, en dat ziet iedereen. Je gebruikt het als aanval en dat is gewoon zielig, net als jouw manier van discusseren. Ik weer niet wat jij hebt meegemaakt maar ik denk dat hier over het algemeen wel mensen zitten die net wat meer hebben meegemaakt dan anderen en misschien ben ik er daar ook wel een van, dus zeg niet meteen dat ik het niet snap.
    Zoals Leto al zegt, als je zo graag over je eigen problemen wilt praten maak je zelf maar een topic aan. Of in jouw geval zou ik eerder een psycholoog ofzo aanraden aangezien je er zo mee blijkt te zitten?

Nee dat heb ik niet, maar ja, dat maakt het spannend niet? Oh wacht, dat weet jij waarschijnlijk niet.
    En nee, ik ben niet zielig, er zijn veel voorbeelden van zielig, en jij bent er één van. Ik niet.
    Gelukkig weet je niet wat ik heb meegemaakt, ik zou mezelf nog liever om het leven brengen.
    Met mijn manier van discussiëren is niets mis, misschien alleen dat je het niet bij kan houden, maar met mijn manier is niets mis. Sterker nog ik ben goed in discussiëren. Jammer voor jou dus.
    En ik neem geen psycholoog, die mogen geen medicatie voorschrijven. Wist je waarschijnlijk niet.
    Sorry, ik zei toch dat ik daar iemand voor ingehuurd heb? Of kan jij ook al niet lezen.
    Ik heb een psychiater, die mag tenminste medicatie voorschrijven.
    En nee ik ben er niet trots op. Maar ja, ik kan er niet aan doen.

We'll still love each other, forever and always. <3

Ik ken IntoTheWild persoonlijk en ze plaatst dit topic echt niet om zielig over te komen. En ze faked het al helemaal niet. Ze plaatst dit gewoon omdat ze er misschien een tijdje niet is binnenkort. Hoe zou jij het vinden als je zulke reacties krijgt op zo'n topic? En nee ik reageer niet omdat het van IntoTheWild moet ofzo

RiannexBFMV schreef:
    Ik ken IntoTheWild persoonlijk en ze plaatst dit topic echt niet om zielig over te komen. En ze faked het al helemaal niet. Ze plaatst dit gewoon omdat ze er misschien een tijdje niet is binnenkort. Hoe zou jij het vinden als je zulke reacties krijgt op zo'n topic? En nee ik reageer niet omdat het van IntoTheWild moet ofzo

Mij zou het geen reet schelen, maar dat ben ik hé. ;d

Prophecy schreef:
    (...)

Nee dat heb ik niet, maar ja, dat maakt het spannend niet? Oh wacht, dat weet jij waarschijnlijk niet.
    En nee, ik ben niet zielig, er zijn veel voorbeelden van zielig, en jij bent er één van. Ik niet.
    Gelukkig weet je niet wat ik heb meegemaakt, ik zou mezelf nog liever om het leven brengen.
    Met mijn manier van discussiëren is niets mis, misschien alleen dat je het niet bij kan houden, maar met mijn manier is niets mis. Sterker nog ik ben goed in discussiëren. Jammer voor jou dus.
    En ik neem geen psycholoog, die mogen geen medicatie voorschrijven. Wist je waarschijnlijk niet.
    Sorry, ik zei toch dat ik daar iemand voor ingehuurd heb? Of kan jij ook al niet lezen.
    Ik heb een psychiater, die mag tenminste medicatie voorschrijven.
    En nee ik ben er niet trots op. Maar ja, ik kan er niet aan doen.

Haha nouja als jij mensen aanvallen en je persoonlijke problemen als argument goed discusseren vindt, ga vooral je gang. Met mijn manier van discusseren zal ook wel niets mis zijn als ik een grote discusseerwedstrijd heb gewonnen? Denk je dat mijn leven makkelijk is dan? Ik denk dat ik meer medicijnen dan jou slik meid, maar bij mij zit het niet tussen mijn oren.
    'Ik breng mezelf liever om het leven'? Nounou, als je al om zoiets kleins als iemand vertellen wat je hebt meegemaakt zelfmoord zou plegen was je er al lang niet meer geweest, denk je zelf niet? Ik kan heel goed lezen, maar ik kan niet de toekomst voorspellen dus kan ik onmogelijk weten wat iemand plaatst wanneer ik een bericht aan het typen ben.
    Ik vind het echt vreselijk van je dat je zo kleinerend tegen me praat, alsof ik dom ben want dat ben ik niet en jij hebt geen reden om aan te nemen dat ik dat wel ben.

[ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 17:45 ]

Everything means nothing, if I ain't got you.

julie hebben wel allemaal een grote bek met zielig doen? hea? Weetje wat ik denk dat iedereen tegen een iemand zielig is!

Some angels have no wings.

Mensen, mensen. Kunnen we 't even rustig aan doen?

"I shut my eyes in order to see.'

Hiphopqueen schreef:
    julie hebben wel allemaal een grote bek met zielig doen? hea? Weetje wat ik denk dat iedereen tegen een iemand zielig is!

Jezus, wil jij weten wat ik denk ? Dat jij je klotemond moet houden met zeggen dat iedereen hier zielig is, want je bent zelf zielig als je dat zegt.

[ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 18:30 ]

Strobelight schreef:
    (...)
    Jezus, wil jij weten wat ik denk ? Dat jij je klotemond moet houden met zeggen dat iedereen hier zielig is, want je bent zelf zielig als je dat zegt.

Wow doe even rustig, ze probeert alleen maar te zeggen dat deze hele discussie nergens op slaat wat het eigenlijk ook niet doet, dus bij deze kap ik ermee want we verkloten haar topic en ik word ook altijd chaggerijnig als ze dat bij mij doen:Y)

Everything means nothing, if I ain't got you.

Heel veel succes en sterkte. En moest het zo zijn; Ik hoop dat je er als een sterker mens uitkomt. ;'3

I don't need to explain myself, I know I'm right.

Heel veel sterkte.! <3

"Don't look back, you're not going that way."

Indeed, sterkte.

No growth of the heart is ever a waste