• Ik ben echt helemaal in de war.
    Het gaat momenteel echt niet goed tussen mij en me vriend.
    Hij is nu in België op vakantie en komt volgende week terug.
    Alleen nu hoor ik dus dingen die ik nog nooit gehoord heb.
    Hij heeft waarschijnlijk met een vriendin van mij gezoent toen we 4 maanden hadden.
    En tegen me beste vriend gezegt dat hij vaak dronken en het heerlijk vind.
    Terwijl hij tegen mij juist het tegenovergestelde zegt.
    Ik voel me ook niet echt op me gemak nu hij weg is.
    Want ik heb het gevoel dat hij dingen doet en dat straks helemaal verteld ofzo.
    Ik denk dat jullie nu denken: Stel je niet aan.
    Maar ik heb het er heel lastig mee, echt heel erg.
    Wat moet ik doen..

    Edit: Meisje is op vakantie in Turkije, dus daar kan ik het nu niet aanvragen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 15:56 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Op het moment kun je niet veel anders doen dan wachten tot ie terugkomt, en er dan met hem over praten? Het heeft nu geen zin om te stressen, als je hem toch niet kunt spreken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Op het moment kun je niet veel anders doen dan wachten tot ie terugkomt, en er dan met hem over praten? Het heeft nu geen zin om te stressen, als je hem toch niet kunt spreken.


    Ja, maar hij belt me ook steeds enz, of stuurt smsjes.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik denk dat hij dat tegen je vriend zegt (van dat dronken zijn) om stoer over te komen. Ik bedoel, dat moet je eigenlijk als jongen toch wel vinden? Het hoeft natuurlijk niet, en ik wed dat er ook een heleboel zijn die dat niet vinden, maar elke jongen die ik ken beweert bij hoog en laag dat ze heel veel kunnen drinken. Goed, daar ging het niet om. Heb je al met je vriendin gesproken? Als het echt een goede vriendin is en jij legt uit hoe je je nu voelt en hoe moeilijk je het ermee hebt, hoop ik voor je dat ze écht de waarheid verteld. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat iemand die roddel heeft verzonnen, toch?
    Het is vast echt een supernaar gevoel, dat je vriendje nu op vakantie is en je dit soort dingen hoort terwijl jij thuis bent. Ik weet niet precies wat je moet doen omdat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt, maar ik zou er maar eens rustig met je vriend over praten als hij thuiskomt. Heel veel succes ermee! x


    It's time to be happy again.

    Hmm, bel hem en praat erover? Als dat niet werkt moet je gewoon met hem praten als hij terug is. Stuur gewoon een sms terug? Of zeg dat je even rust nodig hebt en dat hij niet steeds moet smsen enzo?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat zoenen is dus wel gebeurt.. ik ga het nu sowieso uitmaken..


    "Don't look back, you're not going that way."

    Afwachten tot hij terug is & dan praten.


    Keep on smiling

    Tainted schreef:
    Dat zoenen is dus wel gebeurt.. ik ga het nu sowieso uitmaken..


    Weet je dat zeker dan?


    Jared Padalecki<3&Bam Margera<3&Sasuke Uchiha<3

    tja dat is idd een moeilijke situatie


    the end of the world in the night

    Tainted schreef:
    Dat zoenen is dus wel gebeurt.. ik ga het nu sowieso uitmaken..


    Bedenk wel, gebeurt is gebeurt.
    Daarna krijg je hem niet terug, of wel, maar hoogstwaarschijnlijk niet.
    Ik zou hem een tweede kans geven, en ik denk inderdaad ook dat, dat gelul over dronken zijn tegen zijn vriend maar stoere praatjes zijn, zo zijn jongens nou eenmaal.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Als ik heel eerlijk mag zijn kan ik je uit ervaring vertellen dat het waarschijnlijk geen zin heeft.
    Want als dit eenmaal uitgepraat is zal er toch een bepaalde sfeer hangen, want het is nou eenmaal gebeurt. En wat ik denk is dat als jij een jongen niet kunt vertrouwen je ook niet een goede relatie op kunt bouwen. Ik neem aan dat je de rest van je leven niet met zo'n twijfel wilt zitten? Daarbij kun je nog heel veel expirimenteren met jongens en liefde en ik denk dat er genoeg andere leuke vrijgezelle mannen zijn die wel 100 % voor jou gaan, en die jou trouw zullen blijven.

    Maar dit is natuurlijk mijn mening, ik hoop dat je er wat aan hebt (H)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 22:59 ]


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'