• Doordat ik besloten heb in te trekken bij vaderlief verander ik hoogstwaarschijnlijk ook van school. Ik had wel twijfels door het idee aan een groep bitchen die me niet mogen. Maar dan dacht ik : Hé , ik ben de grootste bitch levende!

    En nu heb ik er echt zin in :Y)
    Veranderen er nog mensen van school? Misschien sommige naar Oostende (W-vlaanderen)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Veel plezier zou ik zeggen!
    En nee ik blijf op mijn schooltje in Vlaams-Brabant ;D


    Live life limitless.

    Ik ben nu is Oostende, maar ik ga wel naar school is Vlaams-Brabant. (krul)

    Ps. Naar welke school ga je? :Y)


    All was well.

    Ik verander ook van school ;3 Ook door kut kinderen, maar ook omdat ik mijn oude school beu ben. Ook omdat een hele goede vriendin verhuist is en het sindsdien alleen maar saai is op deze school.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    't Is bitches at school btw. Bitches on school betekent dat de bitches op het dak van de school zitten.(krul)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 20:31 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik wou altijd naar een andere school. Maar dan moest ik naar een lager niveau. Nu wil ik niet meer. Ik krijg een eigen rooster en dat lijkt me echt vetjes. :9~


    Smiling but close to tears.

    Ik heb dat idee al lang niet meer (: Na een paar scholen denk je daar niet meer aan ^^


    Use Your Head,, But Live In Your Heart ♥

    ik moet veranderen van school, maar ik ga niet naar Oostende. Ik ga naar Torhout (ja, ook in W-vl)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik wou weg, maar mocht voor een jaartje niet meer veranderen van mijn vader. Achja :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik zit in roeselare in school, en wou verandern naar brugge mrjaa doe ik toch niet
    (w-vl) .


    Gilles (ll)

    LOVEDEALERx schreef:
    ik zit in roeselare in school, en wou verandern naar brugge mrjaa doe ik toch niet
    (w-vl) .


    Bestdatje in roeselare gebleven bent straks was je ook azo veranderd, je weet wel x


    Keep on smiling

    Ik zit in torhout in school (A)


    Keep on smiling

    Ik ga naar school in Antwerpen en zal daar -denk ik- ook blijven. :]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Kom ik met me Ridderkerk, tegen Rotterdam aan.
    Gemini College. Vorig jaar op nummer 1 van de slechtste scholen in Nederland, en dit jaar op twee.
    Geloof me, het is een kutschool.
    Alles is er fucked up.
    Ik heb al 3 jaar willen veranderen van school. Maar ik laat het maar, ik kan niet zonder mijn vriendinnen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Neen blijf lkkr op mijn school in Noord-brabant. Maaar veeer suc6(Y)


    When words fail music speaks

    Haha , ik ga volgend jaar in duitsland naar school en dacht exact hetzelfde ;p ik was helemaal aan het panikeren over zo'n bitches en toen bedacht ik me dat ik idd de grootste bitch kan zijn als ik wil ;p


    We're hiding behind skin that's too tough