• Als ik opeens een tijdje niet online ben dan komt het omdat me ouders me in een ziekenhuis/kliniek willen dumpen!

    -het is niet zeker maar dan weten jullie het alvast-

    Edit:
    Okey ik kan het jullie wel vertellen... Ik heb een "eetstoornis". Al anderhalf jaar tot 2 jaar lang is het echt serieus bezig, wel met een paar stops er tussen maar toch. Het is niet al heel heftig, het zit tussen de 'beginnende' en de 'gevorderde' fase zeg maar en mijn ouders beginnen dingen te vermoeden etc. vandaar, (en niemand weet het zowat)...

    Als jullie vragen hebben of meer willen weten dan mag je het wel vragen

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 21:25 ]


    dream, dare, fly!

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Misschien heb je gelijk misschien niet, misschien is het alleen om aandacht. maar dat kunnen we niet ruiken, en je heb ook gelijk in punten. Alleen laat haar lekker deze topic posten.
    We ruiken niet of het fake is of echt.
    Dat wou ik zeggen

    niet aanvallend. echt niet.


    Ik snap je en ik weet dat het niet aanvallend is. Maar je hebt gelijk. Dit is het niet waard om me op te fokken, ik sta daar ver boven.
    Ach ja...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    Ey luister nou, begin me niet aan te vallen.
    Het is psychisch.
    Het is bewezen, niemand wil het uiten. En sommige mensen liegen er dus wél over, ik heb dat soort dingen vaker gehoord.
    En kom mij nou niet vertellen over verwerkingen, ik heb genoeg meegemaakt met eetstoornissen om het te weten. Dus doe niet groot. Ik zeg toch ook niet dat ik het niet geloof, ik zeg dat het gewoon onwaarschijnlijk klinkt.
    Ga leren lezen of zo, oh en begin niet zomaar mensen aan te vallen.
    Ik zei het toch ook rustig. En als je geleerd hebt hoe je moet lezen dan lees je deze zin nogmaals: Ik wilde je niet beledigen of iets dergelijks.


    nou dat heb je wel gedaan...
    En de reden dat ik mss aanvallend doe is omdat jij zo ook op mij over komt
    maar laat gewoon maar ik weet wel genoeg ik post hier wel niks meer ofzo om nou elke keer zulke reacties te krijge!
    En dat sommige erover liegen is nog niet dat iedereen dat zou doen je hebt geen idee wat het kapot met je kan maken als je die dingen constant hoort!


    dream, dare, fly!

    Prophecy schreef:
    Ey luister nou, begin me niet aan te vallen.
    Het is psychisch.
    Het is bewezen, niemand wil het uiten. En sommige mensen liegen er dus wél over, ik heb dat soort dingen vaker gehoord.
    En kom mij nou niet vertellen over verwerkingen, ik heb genoeg meegemaakt met eetstoornissen om het te weten. Dus doe niet groot. Ik zeg toch ook niet dat ik het niet geloof, ik zeg dat het gewoon onwaarschijnlijk klinkt.
    Ga leren lezen of zo, oh en begin niet zomaar mensen aan te vallen.
    Ik zei het toch ook rustig. En als je geleerd hebt hoe je moet lezen dan lees je deze zin nogmaals: Ik wilde je niet beledigen of iets dergelijks.

    Sorry als mijn reactie op jou reactie bot was ofzo, maar ik haat het als mensen andere mensen (mogelijk) niet geloven. :3

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 15:11 ]


    None but ourselves can free our minds.

    IntoTheWild schreef:
    (...)

    nou dat heb je wel gedaan...
    En de reden dat ik mss aanvallend doe is omdat jij zo ook op mij over komt
    maar laat gewoon maar ik weet wel genoeg ik post hier wel niks meer ofzo om nou elke keer zulke reacties te krijge!
    En dat sommige erover liegen is nog niet dat iedereen dat zou doen je hebt geen idee wat het kapot met je kan maken als je die dingen constant hoort!


    Pardon?
    Heb ik geen idee?
    Je kent me niet eens.
    Je weet godverdomme niet wat ik heb meegemaakt, dus kom nou niet met dingen dat ik het niet weet.
    Ik heb meer meegemaakt dan jij hoor, dat weet ik zeker. Dus kom nou niet zielig doen met dit soort dingen, want als ik zielig moet gaan doen kan je wel uren gaan zitten lezen om mijn verhaal te kennen. Dan begint het al van toen ik 2 jaar was tot nu. Dat is 14 jaar vol problemen. Maar het gaat je gewoon geen ene k***** aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Strobelight schreef:
    (...)
    Sorry als mijn reactie op jou reactie bot was ofzo, maar ik haat het als mensen andere mensen (mogelijk) niet geloven. :3


    Snap ik, no hard feelings.
    Maar ik wilde het gewoon van alle standpunten ook bekijken. En dat klinkt een beetje onwaarschijnlijk. Ik heb erbij gezegd dat ik haar niet probeerde te beledigen maar zij gaat me opeens persoonlijk aanvallen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    (...)

    Snap ik, no hard feelings.
    Maar ik wilde het gewoon van alle standpunten ook bekijken. En dat klinkt een beetje onwaarschijnlijk. Ik heb erbij gezegd dat ik haar niet probeerde te beledigen maar zij gaat me opeens persoonlijk aanvallen.

    Ze vind het -denkik- niet leuk dat je haar niet gelooft, ik zou me ook aangevallen voelen dan. :3


    None but ourselves can free our minds.

    T**** Val eens niet allemaal een persoon aan? als zij zegt hoe zij het denkt hoef je toch niet gelijk met duzzend man op der af?


    Some angels have no wings.

    Prophecy schreef:
    (...)

    Pardon?
    Heb ik geen idee?
    Je kent me niet eens.
    Je weet godverdomme niet wat ik heb meegemaakt, dus kom nou niet met dingen dat ik het niet weet.
    Ik heb meer meegemaakt dan jij hoor, dat weet ik zeker. Dus kom nou niet zielig doen met dit soort dingen, want als ik zielig moet gaan doen kan je wel uren gaan zitten lezen om mijn verhaal te kennen. Dan begint het al van toen ik 2 jaar was tot nu. Dat is 14 jaar vol problemen. Maar het gaat je gewoon geen ene k***** aan.


    och ja joh nu doe ik zeker zielig jij weet geen hol van mij dus kom niet zeggen dat je meer meegemaakt hebt dan een ander!
    Dat van jou zou vast ook erg zijn maar zo heeft iedereen dingen megemaakt die voor diegene erg zijn of het nou klein of groot of erg of niet erg is in een anders ogen
    ik heb ook veel meegemaakt dus kom daar dan ook niet over oordelen
    en trouwens ik heb ni gevraagd om reacties als die van jou ik kwam alleen melden dat ik misschien binnenkort een tijd weg ben en zon reactie komt dan nog al aanvallend en beledigend over bij mij en als je dat niet begrijpt of wil begrijpen kan ik er ook niks aan doen!


    dream, dare, fly!

    @Hiphopqueen;
    Strobelight legt gewoon uit wat zij vind, zonder me aan te vallen, dat vind ik niet erg, en ik snap haar punt ook, maar IntoTheWild is gewoon net iets te ver gegaan.

    @Strobelight;
    Dat snap ik, en ik zou me misschien ook wel aangevallen voelen, maar dan zou ik nog niet iemand persoonlijk aanvallen terwijl ik diegene totaal niet ken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    heb je anorexia of boulimie(: ?
    je zei dat we vragen mochten stellen,en ik wou dat graag weten+ wat is eigenlijk de reden ?


    everybody needs a song.

    ik ben ook niet boos op Strobilight. echt niet ^^ je legt gewoon je mening uit^^


    Some angels have no wings.

    Dat is ook wel waar, maar dit zijn hele delicate onderwerpen, je kan zoiets persoonlijk nemen, en je kan er ook geen ene shit om geven wat andere ervan denken, maar laten we allemaal vriendelijk blijven?


    None but ourselves can free our minds.

    IntoTheWild schreef:
    (...)

    och ja joh nu doe ik zeker zielig jij weet geen hol van mij dus kom niet zeggen dat je meer meegemaakt hebt dan een ander!
    Dat van jou zou vast ook erg zijn maar zo heeft iedereen dingen megemaakt die voor diegene erg zijn of het nou klein of groot of erg of niet erg is in een anders ogen
    ik heb ook veel meegemaakt dus kom daar dan ook niet over oordelen
    en trouwens ik heb ni gevraagd om reacties als die van jou ik kwam alleen melden dat ik misschien binnenkort een tijd weg ben en zon reactie komt dan nog al aanvallend en beledigend over bij mij en als je dat niet begrijpt of wil begrijpen kan ik er ook niks aan doen!


    Ja je doet zielig, je deed net alsof ik het perfecte leven heb, terwijl je geen ene flikker van me weet.
    Ja ik heb een fucked up leven gehad, en nog steeds. Ja misschien heb ik over je geoordeeld omdat ik kwaad ben. Maar ja, ik kan er niets aan doen, privé redenen.
    Maar ik wil je wel een paar voorbeelden geven wat ik heb meegemaakt, alleen dadelijk geloof je me niet, dus ik hou me mond.
    En als je zo'n topic als dit aanmaakt vraag je om reactie's zoals de mijne.
    Come on, misschien zijn andere Quizletters een beetje naïef, of misschien is het wel zo, maar er blijft altijd een deel dat zoals mij denkt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Strobelight schreef:
    Dat is ook wel waar, maar dit zijn hele delicate onderwerpen, je kan zoiets persoonlijk nemen, en je kan er ook geen ene shit om geven wat andere ervan denken, maar laten we allemaal vriendelijk blijven?


    Ik had graag vriendelijk gebleven maar ze is gewoon te ver gegaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    (...)

    Ja je doet zielig, je deed net alsof ik het perfecte leven heb, terwijl je geen ene flikker van me weet.
    Ja ik heb een fucked up leven gehad, en nog steeds. Ja misschien heb ik over je geoordeeld omdat ik kwaad ben. Maar ja, ik kan er niets aan doen, privé redenen.
    Maar ik wil je wel een paar voorbeelden geven wat ik heb meegemaakt, alleen dadelijk geloof je me niet, dus ik hou me mond.
    En als je zo'n topic als dit aanmaakt vraag je om reactie's zoals de mijne.
    Come on, misschien zijn andere Quizletters een beetje naïef, of misschien is het wel zo, maar er blijft altijd een deel dat zoals mij denkt.


    ik doe niet zielig ik zeg het alleen ik heb nooit gezegt dat ik een perfect leven heb en zo doe ik ook nit want dat is gewoon niet zo
    ik reageer misschien zo omdat jou reactie me echt enorm pissed maakt


    dream, dare, fly!