• De tachtig jarige oorlog. In de tijd dat de Nederlandse protestanten, door de katholieke Filip II van Spanje, werden afgeslacht vanwege hun geloof.

    Ik ga hier nog uitgebreid informatie over zoeken en me er beter in verdiepen. Maar zou ik hier een serie over maken?

    x


    Love is more than just 4 characters.

    Op zich wel tof gevonden om hier wat variatie te brengen. x]
    Maar zelf ben ik niet echt voor oorlogsverhalen en in de aard.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hha, naja bedankt. Er moet wel een liefde op bloeien tussen die mensen in de kelder. xd' Dus eigenlijk word het een verhaal met spanning, vriendschap en liefde. :'D


    Love is more than just 4 characters.

    Slecht, ze gaan zitten schuilen in die kelder terwijl ze voor het vaderland hadden kunnen vechten o_O

    Iedereen die een man/jongen is en een geweer kan dragen zou mee moeten vechten !!


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik denk dat het geen realistisch verhaal zal worden, omdat iedereen weet dat er in 2008 geen oorlog was. Misschien moet je een paar eeuwen terug gaan in de tijd en de tachtig jarige oorlog nemen. In de tijd dat de Nederlandse protestanten, door de katholieke Filip II van Spanje, werden afgeslacht vanwege hun geloof.


    Bored.

    Ik denk dat het geen realistisch verhaal zal worden, omdat iedereen weet dat er in 2008 geen oorlog was. Misschien moet je een paar eeuwen terug gaan in de tijd en de tachtig jarige oorlog nemen. In de tijd dat de Nederlandse protestanten, door de katholieke Filip II van Spanje, werden afgeslacht vanwege hun geloof.

    Oké, bedankt.


    Love is more than just 4 characters.

    Als je dat doet, doe er dan alsjeblieft eerst goed onderzoek naar. Naar hoe het leven in die tijd was en de achtergrond van de oorlog. Anders verkracht je de geschiedenis :X

    [/Geschiedenis-freak]


    Bored.

    ik zou het gewoon in het nu doen,
    want het is gewoon een verhaal.
    & ik hou juist niet van geschiedenis,
    maar goed idee:]


    It's not the same without you.

    Ik hou wel van geschiedenis 8D
    & het idee vind ik origineel, zoals eerder gezegd brengt dat weer wat variatie x3


    believers never die.

    Goed idee. x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    doendoendoen .

    uhm...wel doen ...maar ik ben neit zo'n oorlogs mens lezer...dusja...
    xx

    Als je dat doet, doe er dan alsjeblieft eerst goed onderzoek naar. Naar hoe het leven in die tijd was en de achtergrond van de oorlog. Anders verkracht je de geschiedenis :X
    [/Geschiedenis-freak]

    Ja, dat was ik ook wel van plan, omdat de geschieddenis verkrachten dom is. Realistische verhalen worden altijd wel beter.


    Love is more than just 4 characters.

    Alsjeblieft :D
    Ik zoek echt naar een goeie non-fanfic serie :D
    Weet iemand er een over WO II ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Alsjeblieft :D
    Ik zoek echt naar een goeie non-fanfic serie :D
    Weet iemand er een over WO II ?

    ik wou heb eerst over de tweede wereld oorlog doen.
    Daar zou ik best een verhaal over kunnen schrijven, maar ik weet niet of mijn schrijf stijl je bevalt.


    Love is more than just 4 characters.

    (...)
    ik wou heb eerst over de tweede wereld oorlog doen.
    Daar zou ik best een verhaal over kunnen schrijven, maar ik weet niet of mijn schrijf stijl je bevalt.


    Denk van wel :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.