• Als ik opeens een tijdje niet online ben dan komt het omdat me ouders me in een ziekenhuis/kliniek willen dumpen!

    -het is niet zeker maar dan weten jullie het alvast-

    Edit:
    Okey ik kan het jullie wel vertellen... Ik heb een "eetstoornis". Al anderhalf jaar tot 2 jaar lang is het echt serieus bezig, wel met een paar stops er tussen maar toch. Het is niet al heel heftig, het zit tussen de 'beginnende' en de 'gevorderde' fase zeg maar en mijn ouders beginnen dingen te vermoeden etc. vandaar, (en niemand weet het zowat)...

    Als jullie vragen hebben of meer willen weten dan mag je het wel vragen

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 21:25 ]


    dream, dare, fly!

    Sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ah, vandaar.. Sterkte! :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sterkte! :]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik wil een opmerking maken, ik wil je niet beledigen maar dit moet ik toch zeggen.

    Mensen die een eetstoornis hebben houden het zo goed mogelijk geheim, ook voor vrienden. Dus het lijkt me sterk dat je het op een site zet waar iedereen het kan lezen. En je klinkt er net weer te makkelijk over.

    Mensen die een eetstoornis hebben willen er niet vanaf, het is een ziekte, en het is dwangmatig. Als je er zelf vanaf wil, wat maar weinig gebeurd, is de eerste fase het toegeven aan jezelf, daarvoor was het niet waar. De tweede stap is het erkennen aan je familie en omgeving. Daarna komt, als het überhaupt nodig is, pas een kliniek.

    Jij zegt zelf dat je er nog niet vanaf bent, wat het voor mij ongeloofwaardig laat klinken. En zoals ik al zei, ik wil je niet beledigen of zo, maar ik weet niet of ik je moet geloven of niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    AK47 schreef:
    Dat had je beter niet kunnen zeggen, nu maak je iedereen nieuwsgierig. :']


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Prophecy schreef:
    Ik wil een opmerking maken, ik wil je niet beledigen maar dit moet ik toch zeggen.

    Mensen die een eetstoornis hebben houden het zo goed mogelijk geheim, ook voor vrienden. Dus het lijkt me sterk dat je het op een site zet waar iedereen het kan lezen. En je klinkt er net weer te makkelijk over.

    Mensen die een eetstoornis hebben willen er niet vanaf, het is een ziekte, en het is dwangmatig. Als je er zelf vanaf wil, wat maar weinig gebeurd, is de eerste fase het toegeven aan jezelf, daarvoor was het niet waar. De tweede stap is het erkennen aan je familie en omgeving. Daarna komt, als het überhaupt nodig is, pas een kliniek.

    Jij zegt zelf dat je er nog niet vanaf bent, wat het voor mij ongeloofwaardig laat klinken. En zoals ik al zei, ik wil je niet beledigen of zo, maar ik weet niet of ik je moet geloven of niet.

    Over zoiets lieg je toch niet ? Soms is het gewoon makkelijker om het op een site vol onbekenden te zetten dan het tegen dichtere mensen te vertellen.


    None but ourselves can free our minds.

    woow, heftig Ö
    sterkte <3


    T O K I O H O T E L < 3

    Prophecy schreef:
    Ik wil een opmerking maken, ik wil je niet beledigen maar dit moet ik toch zeggen.

    Mensen die een eetstoornis hebben houden het zo goed mogelijk geheim, ook voor vrienden. Dus het lijkt me sterk dat je het op een site zet waar iedereen het kan lezen. En je klinkt er net weer te makkelijk over.

    Mensen die een eetstoornis hebben willen er niet vanaf, het is een ziekte, en het is dwangmatig. Als je er zelf vanaf wil, wat maar weinig gebeurd, is de eerste fase het toegeven aan jezelf, daarvoor was het niet waar. De tweede stap is het erkennen aan je familie en omgeving. Daarna komt, als het überhaupt nodig is, pas een kliniek.

    Jij zegt zelf dat je er nog niet vanaf bent, wat het voor mij ongeloofwaardig laat klinken. En zoals ik al zei, ik wil je niet beledigen of zo, maar ik weet niet of ik je moet geloven of niet.


    Bijna niemand weet het ook maar dat het nou zo moet gaan is echt onzin want dat is voor iedereen anders!
    En zoals Strobelight al zei over zoiets lieg je niet, ik in iedergeval niet...
    Maar he geloof wat je wil joh --'


    dream, dare, fly!

    Iedereen verwerkt zoiets ook anders he. Niet elke persoon is hetzelfde...


    None but ourselves can free our minds.

    strekte,


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ooooh, heel veel sterkte <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Als je het al tegenover jezelf toegeeft ben je al op de de goede weg.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Veel sterkte, en iedereen is anders ik heb het zelf ook gehad. zonder te liegen ik wens je het beste toe en hopen dat het allemaal over gaat.
    en zet door je bent al over de eerste stap.


    Some angels have no wings.

    Ey luister nou, begin me niet aan te vallen.
    Het is psychisch.
    Het is bewezen, niemand wil het uiten. En sommige mensen liegen er dus wél over, ik heb dat soort dingen vaker gehoord.
    En kom mij nou niet vertellen over verwerkingen, ik heb genoeg meegemaakt met eetstoornissen om het te weten. Dus doe niet groot. Ik zeg toch ook niet dat ik het niet geloof, ik zeg dat het gewoon onwaarschijnlijk klinkt.
    Ga leren lezen of zo, oh en begin niet zomaar mensen aan te vallen.
    Ik zei het toch ook rustig. En als je geleerd hebt hoe je moet lezen dan lees je deze zin nogmaals: Ik wilde je niet beledigen of iets dergelijks.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy zei op 21 juli 2010 - 14:29:

    Ey luister nou, begin me niet aan te vallen.
    Het is psychisch.
    Het is bewezen, niemand wil het uiten. En sommige mensen liegen er dus wél over, ik heb dat soort dingen vaker gehoord.
    En kom mij nou niet vertellen over verwerkingen, ik heb genoeg meegemaakt met eetstoornissen om het te weten. Dus doe niet groot. Ik zeg toch ook niet dat ik het niet geloof, ik zeg dat het gewoon onwaarschijnlijk klinkt.
    Ga leren lezen of zo, oh en begin niet zomaar mensen aan te vallen.
    Ik zei het toch ook rustig. En als je geleerd hebt hoe je moet lezen dan lees je deze zin nogmaals: Ik wilde je niet beledigen of iets dergelijks


    Misschien heb je gelijk misschien niet, misschien is het alleen om aandacht. maar dat kunnen we niet ruiken, en je heb ook gelijk in punten. Alleen laat haar lekker deze topic posten.
    We ruiken niet of het fake is of echt.
    Dat wou ik zeggen

    niet aanvallend. echt niet.


    Some angels have no wings.