• Als ik opeens een tijdje niet online ben dan komt het omdat me ouders me in een ziekenhuis/kliniek willen dumpen!

    -het is niet zeker maar dan weten jullie het alvast-

    Edit:
    Okey ik kan het jullie wel vertellen... Ik heb een "eetstoornis". Al anderhalf jaar tot 2 jaar lang is het echt serieus bezig, wel met een paar stops er tussen maar toch. Het is niet al heel heftig, het zit tussen de 'beginnende' en de 'gevorderde' fase zeg maar en mijn ouders beginnen dingen te vermoeden etc. vandaar, (en niemand weet het zowat)...

    Als jullie vragen hebben of meer willen weten dan mag je het wel vragen

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 21:25 ]


    dream, dare, fly!

    Boyiloveyou schreef:
    heb je anorexia of boulimie(: ?
    je zei dat we vragen mochten stellen,en ik wou dat graag weten+ wat is eigenlijk de reden ?


    anorexia
    de reden is vooral dat het aangepraat is door al vanaf kinds af aan gepest te zijn en dat heeft er heel veel invloed op gehad


    dream, dare, fly!

    IntoTheWild schreef:
    (...)

    ik doe niet zielig ik zeg het alleen ik heb nooit gezegt dat ik een perfect leven heb en zo doe ik ook nit want dat is gewoon niet zo
    ik reageer misschien zo omdat jou reactie me echt enorm pissed maakt


    Je weet toch wel dat je nu alles omdraait hè?
    Toch maar die cursus lezen?
    Je deed alsof MIJN leven perfect was, terwijl het verre van is. En zo doe je dus wel.
    Je mag reageren hoe je wil, ken me niks schelen maar mijn wil je niet kwaad hebben.
    Ja, ik ben een verwend kreng. Ja, ik ben een bitch.
    Maar zulke dingen maken mijn verleden niet goed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 15:40 ]


    Some angels have no wings.

    IntoTheWild schreef:
    (...)

    anorexia
    de reden is vooral dat het aangepraat is door al vanaf kinds af aan gepest te zijn en dat heeft er heel veel invloed op gehad

    achzo :/
    nuja,veel sterkte (:


    everybody needs a song.

    Prophecy, je valt haar nu wel aan maar zelf loop je echt ontzettend zielig te doen en te koop te lopen met je 'zware leven', zoals je het zelf omschrijft dan. Je bent niet de enige met problemen? Laat haar toch met rust, je weet niet of het echt is of niet maar als het wel echt is maak je het er niet bepaald beter op denk je wel?
    Ik wens je in elk geval veel sterkte.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hips and curves, not skin and bones -ahha, sorry, ik had het eerst fout geformuleerd- mensjes... Ik vind het persoonlijk vreselijk, al die dunne meisjes, der blijft niets meer van over.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 15:53 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Prophecy schreef:
    (...)

    Je weet toch wel dat je nu alles omdraait hè?
    Toch maar die cursus lezen?
    Je deed alsof MIJN leven perfect was, terwijl het verre van is. En zo doe je dus wel.
    Je mag reageren hoe je wil, ken me niks schelen maar mijn wil je niet kwaad hebben.
    Ja, ik ben een verwend kreng. Ja, ik ben een bitch.
    Maar zulke dingen maken mijn verleden niet goed.


    laat maar ik ga een aandahct meer aan jou besteden als je nieteens de moeite neemt om maar wat begrip te tonen je hebt wat je vast wel wil mij aan het janken krijgen dus ik ben er klaar mee serieus!


    dream, dare, fly!

    Uch, daar herken ik me ook een beetje in. Ik heb ook een eetstoornis. -Lees: Ik kom er niet graag voor uit. Maar het werd allemaal een beetje teveel. Alleen doen de mensen waar ik het tegen zeg alsof ik het niet meen. En dan maken ze er grapjes over. Wees blij dat jouw ouders niet zo doen. (:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 16:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Outlaw schreef:
    Prophecy, je valt haar nu wel aan maar zelf loop je echt ontzettend zielig te doen en te koop te lopen met je 'zware leven', zoals je het zelf omschrijft dan. Je bent niet de enige met problemen? Laat haar toch met rust, je weet niet of het echt is of niet maar als het wel echt is maak je het er niet bepaald beter op denk je wel?
    Ik wens je in elk geval veel sterkte.


    Hou je grote smoel dicht man, je snapt die hele focking discussie niet.
    En sorry hoor ik doe niet zielig, ik loop er tenminste niet mee te koop.
    Dus beter hou je, je grote grafsmoel tegen me dicht want je snapt het niet, je kent me niet en dat zul je ook nooit. Ik weet heus wel dat ik niet de enige met problemen ben.
    En ik val haar misschien aan, maar zij mij ook, dus praat haar niet goed joh.

    Oh, en dit mag je als aanvallend beschouwen. Ik denk ik zeg het even voor het geval dat je niet één van de slimsten bent. ;)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Outlaw schreef:
    Prophecy, je valt haar nu wel aan maar zelf loop je echt ontzettend zielig te doen en te koop te lopen met je 'zware leven', zoals je het zelf omschrijft dan. Je bent niet de enige met problemen? Laat haar toch met rust, je weet niet of het echt is of niet maar als het wel echt is maak je het er niet bepaald beter op denk je wel?
    Ik wens je in elk geval veel sterkte.

    Helemaal mee eens. Als je over je eigen problemen wil praten maak je daar maar een ander topic voor aan.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    @ Leto; Sorry hoor, maar Prophecy praat niet over haar eigen problemen, ze zegt gewoon dat ze ook problemen kent, maar ze zegt niet welke problemen.. Ze zegt gewoon haar mening...

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 16:11 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Leto schreef:
    (...)
    Helemaal mee eens. Als je over je eigen problemen wil praten maak je daar maar een ander topic voor aan.


    Erover praten?
    Met jullie zeker?
    Hahahaha, sorry, daar heb ik iemand voor ingehuurd.

    @ Strobelight;
    Dankjewel, iemand die snapt wat ik probeer te doen en duidelijk te maken.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 16:12 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Strobelight schreef:
    @ Leto; Sorry hoor, maar Prophecy praat niet over haar eigen problemen, ze zegt gewoon dat ze ook problemen kent, maar ze zegt niet welke problemen.. Ze zegt gewoon haar mening...

    Ik bedoel het ook niet tegen haar maar gewoon in het algemeen. IntoTheWild heeft dit topic geopend om ons even te laten weten wat er gebeurd als ze er binnenkort even niet meer is. Daar kunnen we met z'n allen ook gewoon even begrip voor tonen, klaar.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Prophecy schreef:
    (...)

    Hou je grote smoel dicht man, je snapt die hele focking discussie niet.
    En sorry hoor ik doe niet zielig, ik loop er tenminste niet mee te koop.
    Dus beter hou je, je grote grafsmoel tegen me dicht want je snapt het niet, je kent me niet en dat zul je ook nooit. Ik weet heus wel dat ik niet de enige met problemen ben.
    En ik val haar misschien aan, maar zij mij ook, dus praat haar niet goed joh.

    Oh, en dit mag je als aanvallend beschouwen. Ik denk ik zeg het even voor het geval dat je niet één van de slimsten bent. ;)

    Jammer voor je dat je je leven niet op de rails hebt maar daarom hoef je nog niet zo groot te gaan praten tegen mij hoor meisje (: Als er hier iemand te koop loopt met 'oh kijk mij zielig zijn' ben jij het wel, en dat ziet iedereen. Je gebruikt het als aanval en dat is gewoon zielig, net als jouw manier van discusseren. Ik weer niet wat jij hebt meegemaakt maar ik denk dat hier over het algemeen wel mensen zitten die net wat meer hebben meegemaakt dan anderen en misschien ben ik er daar ook wel een van, dus zeg niet meteen dat ik het niet snap.
    Zoals Leto al zegt, als je zo graag over je eigen problemen wilt praten maak je zelf maar een topic aan. Of in jouw geval zou ik eerder een psycholoog ofzo aanraden aangezien je er zo mee blijkt te zitten?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dit wijkt helemaal van de topic af. Het is meer een hele bitchfight aan het worden, dan dat mensen erover praten met haar probleem? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.