• Een meisje bij op ons school i soort van een vriendin, ze zit bij mij in de klas en stalkt ons een beetje. Je weet wel dat ze naast je zit maar niets zegt en als de bel gaat meteen wegloopt. Vandaag zag ik dat ze haar BH opvult met wc papier (dat denk ik tenminste want ij ga het echt niet checken) en het valt echt heel erg op. Vooral ook omdat ze erg dun is . Moet ik haar zeggen dat het te zien is en er een opmerking maken of haar er zo bij rond laten lopen?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Als ze je vriendin is, moet je het maar tegen haar zeggen, anders moet je haar er maar lekker zo bij laten lopen (:


    wth.

    Ik zou het wel even zeggen. Of gewoon een subtiele hint dat er BH's bestaan met vulling of push up effect (nerd)


    -

    Genius schreef:
    Ik zou het wel even zeggen. Of gewoon een subtiele hint dat er BH's bestaan met vulling of push up effect (nerd)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zeg het egwoon.
    Ik heb ook een meisje dat mij en mijn vrienden een soort van stalkt,
    en we doen hheel bot tegen haar.
    Haar eigen schuld. *Lang verhaal*


    Food.

    JBM schreef:
    Zeg dat ze er sokken in steekt. :Y)


    Stay calm and be a directioner.

    IlvaYork schreef:
    Zeg het egwoon.
    Ik heb ook een meisje dat mij en mijn vrienden een soort van stalkt,
    en we doen hheel bot tegen haar.
    Haar eigen schuld. *Lang verhaal*


    Amai, vriendelijk.
    Dat meisje probeert misschien gewoon vriendinnen te zoeken en vindt jullie aardig?

    Sorry, dat is een beetje off-topic. :X

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 17:15 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hunter schreef:
    Whehe. Eigenlijk vind ik het best wel faal/fake als je je BH gaat opvullen. :X


    vind ik ook. wees trots op wie je bent.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ik zou het wel tegen haar zeggen maar het niet rond gaan bazuinen door de school want straks is het niet waar snapie???
    marja ik snap niet waarom ze, ze opvult xD
    waarom zou je, je schamen voor je borsten en om eerlijk te zijn hem ik liever kleine dan mega dingen waar bijna geen bh voor is(lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    laRogue666 schreef:
    (...)

    vind ik ook. wees trots op wie je bent.

    Wees trots op je boobies :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Buh aan de ene kant zou ik er zo rond meegaan lopen want ze maakt haarzelf belachelijk en dan is het een goede les, maar ff aan de andere kant zeg je het haar beter onder 4 ogen wnt ze moet wat leren respect hebben voor haar lichaam.
    Iedereen zegt dat ik heel mager ben, dus ik heb nu ook niet bepaald een D-cup ofzo maar ik respecteer m'n lichaam gewoon en ga m'n BH niet opvulln ik zie me al bezig o_O
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Er bestaan al BH's met vullingen hoor. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    sneu van d'r
    ik vind het sws al zielig van mensen als ze push-up of bh's met extra vulling aandoen


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Saranghaeyo schreef:
    sneu van d'r
    ik vind het sws al zielig van mensen als ze push-up of bh's met extra vulling aandoen

    Als ze dat nou mooi vinden?
    Of als ze andere BH's niet lekker vinden zitten..?
    Ohja.. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Najaaa ik begrijp haar wel een beetjee..
    Miss wilt ze er bij horen?x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    equivalent schreef:
    Ik vind het echt raar dan mensen dat doen, al deed ik dat ook toen ik 7 was met appels, toen ik moedertje aan het spelen was (cat)

    sgattig (flower)