• De stelling van vandaag luidt:
    Gillende fans zijn dom

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, ik gil ook.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, Je gilt omdat je je vermaakt en je het geweldig vind. Dat maakt je juist meer fan.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Nee, Je gilt omdat je je vermaakt en je het geweldig vind. Dat maakt je juist meer fan.

    Nope, I scream to. (':

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 0:08 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Haha.
    Nee,
    als iemand zijn of haar grote idool ziet, is gillen een uiting van vreugde. Da's niet dom!


    wth.

    Nee, ik gil ook. En ik vind dat ik een héél irritante gil heb, maar so what? Plezier telt toch? Een artiesteleven zou saaier zijn zonder gillende fans :')


    Life begins at the end of your comfort zone

    Italie schreef:
    Nee, Je gilt omdat je je vermaakt en je het geweldig vind. Dat maakt je juist meer fan.


    Only losers can act the way you do

    Je kan beter op het gras gaan zitten en met een strontsjaggo kop vooruit kijken terwijl je favo artiest aan het optreden is.

    Wat een onzinstelling.


    No growth of the heart is ever a waste

    Italie schreef:
    Nee, Je gilt omdat je je vermaakt en je het geweldig vind. Dat maakt je juist meer fan.


    You’re falling into history.

    Nee. Je hormonen raken door de war omdat jij jou voorbeeld ziet. Je moet je emoties kwijt kunnen op dat moment en daardoor beginnen mensen te gillen. Ik zelf zou ook gillen bij idolen [/of ik val juist helemaal stil]

    Oneens met de stelling dus!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    VivaEspana schreef:
    Nee. Je hormonen raken door de war omdat jij jou voorbeeld ziet. Je moet je emoties kwijt kunnen op dat moment en daardoor beginnen mensen te gillen. Ik zelf zou ook gillen bij idolen [/of ik val juist helemaal stil]

    Oneens met de stelling dus!


    Vooral bij Robin v Persie. :3 Oneens dus.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    VivaEspana schreef:
    Nee. Je hormonen raken door de war omdat jij jou voorbeeld ziet. Je moet je emoties kwijt kunnen op dat moment en daardoor beginnen mensen te gillen. Ik zelf zou ook gillen bij idolen [/of ik val juist helemaal stil]

    Oneens met de stelling dus!


    En dan zeggen dat ik te veel denk.
    Ik vindt het niet dom, ik zou me zelf misschien meer inhouden. -al zou dat waarschijnlijk niet lukken-
    Oneens.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Oneens, soms is het wel irritant maar het hoort er gewoon bij.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    het hoort er gewoon bij. c:


    Life is a beautiful struggle

    Oneens