• Mijn telefoon verstuurd geen smsjes meer. Weet iemand hoe dat kan? Ik heb een LG Arena.
    Edit: Het is niet even van 'hij doet het zo wel weer'. Ik kan al vanaf zaterdagavond niet meer smsen.

    Edit 2: Hallelujah, dat klote ding doet het weer. Ik gooi dat ding nog eens het raam uit.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 16:05 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb ook een LG Arena O.o
    Weet niet hoe het komt, maar weet wel dat ik die nooit meer opnieuw zou kopen --'
    Ik heb niks anders dan problemen met dat ding.


    You’re falling into history.

    Geen idee. Of misschien is het gewoon wat trager geworden en doet 'ie het zo weer? Of ik zou even naar de technicus van je familie gaan, ja vader of zo. Misschien weet je vader het of zo, of een broer? Ik ben echt zo slecht met elektronica dus ik zou het ook niet weten.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Dat gebeurt bij mij ook wel eens. Waarschijnlijk even een zwakke verbinding. Bij ging het na een tijdje gewoon terug normaal werken, dus misschien moet je gewoon even wachten.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    CandyKiss schreef:
    Ik heb ook een LG Arena O.o
    Weet niet hoe het komt, maar weet wel dat ik die nooit meer opnieuw zou kopen --'
    Ik heb niks anders dan problemen met dat ding.

    Ik ga binnenkort ook een nieuw abonnement afsluiten met nieuwe telefoon. Heb niks anders dan gezeik gehad met die LG, wordt er zo moe van!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    (...)
    Ik ga binnenkort ook een nieuw abonnement afsluiten met nieuwe telefoon. Heb niks anders dan gezeik gehad met die LG, wordt er zo moe van!


    Ja, ik ook --'
    Mijn gsm valt heel de tijd uit, die batterij is om de dag leeg O.o
    En dat ding is traag. Bleeh :s


    You’re falling into history.

    Misschien ligt het gewoon aan je simkaart ? Heb ik ook gehad. Steek je simkaart eens in de gsm van je moeder/vader/vriendin en probeer een sms te versturen. Als het dan lukt, weet je zeker dat het niet aan je simkaart ligt en wel degelijk aan je gsm ;)


    -

    hmm... Geen idee? Misschien moet je even terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    heb je een abonnement? als je die hebt, maar die nog niet is betaald op de een of andere manier, dan kan je ook niet meer smsen. maar ook niet bellen. dus tja.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Als je een bericht krijgt en je kiest beantwoorden en zo een smsje verstuurd ...heb je dat al geprobeerd misschien helpt het xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    LotteLampje schreef:
    heb je een abonnement? als je die hebt, maar die nog niet is betaald op de een of andere manier, dan kan je ook niet meer smsen. maar ook niet bellen. dus tja.

    Jah ik heb abo, maar dat kan het niet zijn want ik kan wel bellen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ga alleszins terug naar de winkel met je gsm. LG is gewoon een rot merk, ik had ook problemen met mijn LG (ik kreeg 'm niet meer opgestart en zo) dus ga er terug mee naar de winkel. Wie weet zit er nog wel garantie of zo op?

    Desperation schreef:
    Ga alleszins terug naar de winkel met je gsm. LG is gewoon een rot merk, ik had ook problemen met mijn LG (ik kreeg 'm niet meer opgestart en zo) dus ga er terug mee naar de winkel. Wie weet zit er nog wel garantie of zo op?

    Ik heb hem via internet besteld bij mijn abo...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hallelujah, dat klote ding doet het weer. Ik gooi dat ding nog eens het raam uit.

    Thanks voor de tips allemaal!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 16:05 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg