• Een meisje bij op ons school i soort van een vriendin, ze zit bij mij in de klas en stalkt ons een beetje. Je weet wel dat ze naast je zit maar niets zegt en als de bel gaat meteen wegloopt. Vandaag zag ik dat ze haar BH opvult met wc papier (dat denk ik tenminste want ij ga het echt niet checken) en het valt echt heel erg op. Vooral ook omdat ze erg dun is . Moet ik haar zeggen dat het te zien is en er een opmerking maken of haar er zo bij rond laten lopen?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Zeg dat ze er sokken in steekt. :Y)


    All was well.

    Ghehe. Ik schoot in de lach om de droge titel van je topic. Een vriendin van mij vult het op met sokken, één keer viel er een sok uit toen ze voorover bukte, dat was echt melig.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    wat handig kan zijn voor dat meisje is een bh met vulling dat valt echt niet op :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hahaha, eigenlijk wel grappig!

    Maar ik zou dit ook doen denk ik.

    JBM schreef:
    Zeg dat ze er sokken in steekt. :Y)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik vind dat altijd zo grappig als mensen dat doen. Ik heb eens een vriendin gehad die er sokken in stak.
    Zeg tegen haar dat ze een BH met vulling kan kopen?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 15:44 ]

    Whehe. Eigenlijk vind ik het best wel faal/fake als je je BH gaat opvullen. :X

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 15:46 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zou zeggen, BH met vulling :Y)


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Ik zou het wel zeggen ja :Y) Maar niet waar iedereen bij staat .. Of je moet haar heel erg willen pesten dan moet je dat juist doen :'D


    .

    Ik vind het echt raar dan mensen dat doen, al deed ik dat ook toen ik 7 was met appels, toen ik moedertje aan het spelen was (cat)


    -

    JBM schreef:
    Zeg dat ze er sokken in steekt. :Y)


    When words fail music speaks

    JBM schreef:
    Zeg dat ze er sokken in steekt. :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    equivalent schreef:
    Ik vind het echt raar dan mensen dat doen, al deed ik dat ook toen ik 7 was met appels, toen ik moedertje aan het spelen was (cat)


    Beautiful people, are people who smile.

    ik ken een meisje die doet soms drie BH's aan. om te lijken dat ze dan dikkere borsten krijgt. we hadden haar betrapt bij gym en haar smoesje was ; dat hoort zo.
    terwijl het drie verschillende waren. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    VSx schreef:
    ik ken een meisje die doet soms drie BH's aan. om te lijken dat ze dan dikkere borsten krijgt. we hadden haar betrapt bij gym en haar smoesje was ; dat hoort zo.
    terwijl het drie verschillende waren. :Y)


    hahahahha
    faaal xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tss, dat is zielig!

    Ik hou van mijn kleine borsten, want dan hoef ik tenminste nooit van m'n leven tegen een gast te zeggen: "Hé, dude! Mijn hoofd is hier."


    You are the poetry Shakespeare was missing.