• OMG, mensen, ik had ineens zo'n goed idee voor een quiz, maar ik moet even een paar rollen hebben.

    Het gaat hierover:
    Bill en Tom krijgen ruzie, en omdat de Goden van hierboven vinden dat het genoeg is bij de broeders Kaulitz besluiten ze drastische maatregelen te nemen.
    Bill en Tom worden wakker, helaas in hetzelfde lichaam. Als dat nog niet alles is: ze worden met z'n tweeën wakker in een meisjeslichaam. Kunnen ze het ooit overleven als ze zo dicht op elkaar leven?

    Rollen:
    -Huidige vriendin Bill xdreamxOn
    -Beste vriendin Bill&Tom JOYCESTAR, sayXkiss
    -Vriendin Georg
    -Vriendin Gustav feelthebeat
    -Dokteres die probeert Georg te versieren LOLLIPOPX3


    Ik kies niet de eerste de beste, maar degene die me het meest geschikt lijkt.

    Wat ik moet weten:
    -Naam
    -Leeftijd
    -Karakter
    -Plaatje
    -Likes
    -Dislikes
    -Stukje tekst
    -Waarom deze serie jou zo leuk lijkt.

    Viel Glück!


    rules don't stop me

    beste vriendin bill en tom.
    info komt n_n
    -Naam
    joyce
    -Leeftijd
    18
    -Karakter
    lief en spontaan.bitchi,jaloers en grote mond.
    -Plaatje
    http://media.ebaumsworld.com/picture/inrecop/sg001.jpg

    -Likes
    shoppen.partys.muziek.
    -Dislikes
    regen.spinnen.insecten.
    -Stukje tekst
    Héééj,mijn naam is joyce en ben 18 geworden.Ik ben van school af en dat hoofdstuk is vanaf nu altijd afgesloten en dat zal ook zo blijven.Ik houw zoals elk meisje van shoppen,en ben er echt verslaafd aan.Voor de rest ben ik niet echt een speciale persoon,net zoals een ander ga ik door het alledaagse leven.Maar ik ben nu eenmaal de beste vriendin van tom en bill.maar ik wil niet dat de mensen dat weten.ik bedoel,ik houw me liever op de achtergrond als je begrijpt wat ik bedoel.ik heb niet graag dat ze denken dat ik het alleen maar doe voor aandacht of wat dan ook.maar ik ga nu,baay!<3
    -Waarom deze serie jou zo leuk lijkt.
    Omdat het een super origineel idee is,het nog niet bestaan.en het dan zeer leuk zouw zijn dat ik dan ook een rol in het verhaal heb.

    Pfff, maar 1?


    rules don't stop me

    Huidige vriendin Bill

    -Naam
    Chantou

    -Leeftijd
    16

    -Karakter
    Koppig,Lief,Aardig,Ego,

    -Plaatje
    http://i226.photobucket.com/albums/dd124/pinkkandy/17.jpg

    -Likes
    Lolly's,Bill,Vrienden,Lachen,

    -Dislikes
    Insecten,Huppels,Groente

    -Stukje tekst
    Hey Ppl,
    Ik ben dus Chantou,16 jaartjes jong en tot over mn oortjes in love met Bill Kaulitz,
    Als ik mensen nog niet lang ken kan ik wel verlegen uit de hoek komen maar als je me even kent word je vaak gek vn me en mijn hyperactifietheid xD Seggen me vrienden.
    EN als het nodig is kan ik ook een grote bek opzetten, Ook heb ik een zware lollyverslafen en haat aan groente && HuppelkutjesxD
    Dit was het wel son beetje ,denk ik
    BUhhBaaii Lkkrtjes vn me (K)


    -Waarom deze serie jou zo leuk lijkt.
    OMdat ik het een orgineel idee vind en de meeste series die ik ken nog al een gebrek hebben aan orginaliteit.(A)


    Crack a bottle

    Haat aan de mensen die niets willen neerzetten.


    rules don't stop me

    (N)


    rules don't stop me

    - Rol: Beste vriendin twins
    -Naam: Floor
    -Leeftijd: 19
    -Karakter: Lief,gek,koppig,zorgzaam
    -Plaatje: http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/21/5/21005147_eschyo_brukli.jpg
    -Likes: kleding ontwerpen,muziek maken,schrijven,voetballen
    -Dislikes: Muggen,zinloos geweld,dierenleed
    -Stukje tekst:
    Hee,ik ben Floor en ik ben 19 jaar jong. Ik ben de beste vriendin van de tweeling Kaulitz. Ja,de Tom en Bill ja.
    Ik ben gek op kleren en maak ze dan ook zelf. Daarnaast voetbal ik ook nog. Ik schrijf veel verhalen maar niemand mag die lezen. Behalve De tweeling dan.
    Ik heb een pesthekel aan zinloos geweld en dierenleed. Hoe kun je dat nou doen?
    Tom beschrijft mij denk ik als volgt: Een koppig persoontje met een eigen wil en knettergek.
    Bill zou mij zo beschrijven: Floor is een hele lieve meid en is lief voor iedereen. Ze is lekker gek en haar koppigheid isleuk.
    -Waarom deze serie jou zo leuk lijkt: Lekker origineel idee


    Music is the new sex

    Wil je laten weten wnr de 1ste der is??
    Hij lijkt me egt leuk namelijk (baby)


    Crack a bottle

    tuuurlijk :$
    ben er nu mee bezig. (:


    rules don't stop me

    Oja, en heeft er iemand een plaatje hoet het meisje eruit kan zien waarin Bill en Tom "veranderen?"

    beste plaatje word gekozen (:


    rules don't stop me

    Ik ga even voor je zoeken;)


    Music is the new sex

    Beste vriendin Bill & Tom, Info volgt! x333

    -Naam: Say

    -Leeftijd: 15

    -Karakter: Lief, aardig, betrouwbaar en behulpzaam voor wie dat ook voor mij is, koppig, nieuwsgierig en ontzettend eigenwijs!

    -Plaatje: http://www.gitaartabs.nl/img_upl/avril-lavigne-218---.jpg
    of
    http://www.divasthesite.com/images/Wannabe_Divas/Avril_Lavigne.jpg
    of
    http://z.about.com/d/top40/1/0/3/T/avrilbw.jpg
    of een ander plaatje als jij nog een leuke weet!

    -Likes: Muziek, gitaar spelen, tekenen, schirjven, shoppen, met vrienden iets doen

    -Dislikes: School! Mensen die mij niet nemen zoals ik ben, namelijk mezelf!

    -Stukje tekst:
    Haaai!
    Ik ben Say, een meisje dat al 15 jaar op deze aardbol mensen lastig valt. Ja je hoort het goed: mensen lastig valt. Met mijn beste vrienden Tom en Bill, heel kinderachtig inderdaad, mensen met eieren bekogelen, maar het is gewoon zo grappig! Ja het zijn jongens, maar met hen kan je gewoon zulke lol hebben! Ze betekenen alles voor me, dus kom aan hen, en je komt aan mij (en anders om!) Ik speel net als Tom gitaar, en schrijf net als Bill liedjes, een leuke combi dus. Ik hou van tekenen, want ik kan er mijn gevoel in vastleggen, net als bij muziek, muziek is mij passie! Ik heb overigens een lollyverslaving net als veel mensen, maar goed als je nog iets wil weten: Ask me!
    Xx Say

    -Waarom deze serie jou zo leuk lijkt.: Omdat het een super orgineel idee is, jou series meestal mooi zijn (pardon: ALTIJD!), ik dit een vette rol vind, en gewoon omdat deze serie mij gewoon leuk lijkt! Nog meer redenen, vraag maar, ik weet er nog wel wat! Wil je het me trouwens laten weten als hij er is? Ookals ik geen rol heb wil ik hem maken! x333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Moet het trouwens een tweeling zijn:O


    Music is the new sex

    Oja, en heeft er iemand een plaatje hoet het meisje eruit kan zien waarin Bill en Tom "veranderen?"

    beste plaatje word gekozen (:


    Daar zal ik zo ook even naar kijken! :D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nee, gewoon 1 meisje :D


    rules don't stop me