• Ik kirjg er over 2 weken eentje.in mijn (uit mijn oogopzicht) linker oor. Wat vindne jullie van deze piercings?
    Ik heb zelf al een snakbite dus ik weet dat het niet veel pijn doet maar hoelang duurt het voordat het geheeld is?


    link:
    http://www.google.nl/images?hl=nl&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=1&q=industriel+piercing&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=


    behind very angel is a demon

    Ik vind het wel een vette piercing.
    Ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat het geheeld is, maar dat kan de piercer je wel vertellen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik had zo een alleen moest eruit omdat ie ging ontsteken heb er een half jaar mee rond gelopen en het deed ontzettend veel pijn toen ie werd gezet het was net een horror film bloed liep langs mijn oor xD

    Het duurt 1 tot twee maanden voor die is geheeld ongeveer, je kan het wel opzoeken ;)

    Edit: ik lieg het duurt 2 tot 3 maanden ong xD

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 15:50 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik vind het echt een onwijs gave piercing! Alleen zou ik het zelf niet zo gauw nemen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik vind het niet mooi ;x

    RememberXme schreef:
    Ik had zo een alleen moest eruit omdat ie ging ontsteken heb er een half jaar mee rond gelopen en het deed ontzettend veel pijn toen ie werd gezet het was net een horror film bloed liep langs mijn oor xD

    Het duurt 1 tot twee maanden voor die is geheeld ongeveer, je kan het wel opzoeken ;)

    Edit: ik lieg het duurt 2 tot 3 maanden ong xD

    Okay dankje. En dat is minder lang dan ik verwacht had, ik dacht eerder 4 á 5 maanden.


    behind very angel is a demon

    Oh jakkes. Dat zou ik dus nooit doen ;p


    "I shut my eyes in order to see.'

    AttackAndKil schreef:
    (...)
    Okay dankje. En dat is minder lang dan ik verwacht had, ik dacht eerder 4 á 5 maanden.


    ik heb het opgezocht xD en ik lieg gewoon de hele tijd het kan wel een jaar duren xD oh wat ben ik erg sorry ik had m ongeveer twee jaar geleden dus ik was het vergeten xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    ik heb het opgezocht xD en ik lieg gewoon de hele tijd het kan wel een jaar duren xD oh wat ben ik erg sorry ik had m ongeveer twee jaar geleden dus ik was het vergeten xD

    Mijn snakebite moest eignelijk ook 2 maanden ofzo duren zei die piercer en hij was bij mij al na 3 weken genezen.Dus het kan idd verschillen. maar thanx.


    behind very angel is a demon

    Kassiewijle schreef:
    Oh jakkes. Dat zou ik dus nooit doen ;p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)

    Ieder zijn eigen smaak.


    behind very angel is a demon