• Ik vind dat het soms lang duurt eer je een antwoord krijgt op je beta aanvragen! Ik heb er nu 3 in omloop maar ik wacht al zeker een week op reactie!!!! Dit ben ik echt beu! En je kan Beta aanvragen ook al niet annuleren! Zo irritant!!!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    De beta-readers doen hun best hoor. Alleen een beetje geduld. =)

    Dat is waar ;x
    maar ze hebben het vast ook wel druk.


    All was well.

    Beta-readers zijn ook mensen: zij moeten ook naar school en hebben ook vrienden. Niemand van de crew zit 24/7 op Quizlet. (krul) Kijk, dat je het vervelend vindt, kan ik me best voorstellen, maar het zijn ook gewoon mensen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Begrijpelijk, maar je wilt niet weten hoeveel verzoeken die op een dag krijgen... :]


    Let the Night embrace you

    Als er meer moeten komen, wil ik wel. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 22:32 ]


    All was well.

    Nou, er zijn een heleboel verzoeken. En wij bèta's hebben niet altijd tijd om ermee bezig te zijn. We weten dat er veel aanvragen zijn en we doen ons best. Het enige wat ik nog kan zeggen: een beetje geduld alsjeblieft, wij zijn ook maar mensen die niet alles tegelijk kunnen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Icon schreef:
    Nou, er zijn een heleboel verzoeken. En wij bèta's hebben niet altijd tijd om ermee bezig te zijn. We weten dat er veel aanvragen zijn en we doen ons best. Het enige wat ik nog kan zeggen: een beetje geduld alsjeblieft, wij zijn ook maar mensen die niet alles tegelijk kunnen (:

    Ja, kan ik begrijpen! Ik vind dat er Beta readers zijn die hun werk echt goed doen! Dus Ff een bericht aan alle beta readers: Jullie doen je werk heel goed! En ik ga dus vanaf nu veel meer geduld hebben


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    BiteMze schreef:
    (...)
    Ja, kan ik begrijpen! Ik vind dat er Beta readers zijn die hun werk echt goed doen! Dus Ff een bericht aan alle beta readers: Jullie doen je werk heel goed! En ik ga dus vanaf nu veel meer geduld hebben

    Haha, oké, dankjewel! <3
    En, er is nu iets ingesteld dat we eerst de aanvragen moeten afhandelen die ouder zijn dan een maand. Vandaar dus dat we jouw aanvragen nog niet hebben kunnen doen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Icon schreef:
    (...)
    Haha, oké, dankjewel! <3
    En, er is nu iets ingesteld dat we eerst de aanvragen moeten afhandelen die ouder zijn dan een maand. Vandaar dus dat we jouw aanvragen nog niet hebben kunnen doen (:

    Nu begrijp ik het!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    BiteMze schreef:
    (...)
    Nu begrijp ik het!

    Haha, dan is het goed! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Weetje, ik wil eens een beta aanvragen om te kijken wat er dan gebeurt. Niet dat ik dat nodig heb, maar soit. :'D

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 22:44 ]

    In dat geval vind ik dat er meer beta's nodig zijn.


    Scream for mercy!

    Als ze het zo druk hebben hebben ze meer mensen nodig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Beelzebub schreef:
    In dat geval vind ik dat er meer beta's nodig zijn.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat hierboven al door een Beta Reader is gezegd, daar sluit ik me helemaal bij aan. Maargoed, als je kijkt naar het aantal aanvragen op dit moment (104) & dat vergelijkt met het aantal van een aantal weken terug, is dit een vooruitgang. Want voorheen waren het er zo'n 240 (toch?), dusja. We doen ons best, maar de vakantie komt eraan & er zijn proefwerkweken, enzovoort.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny