• Het is me opgevallen dat er steeds meer storys verschijnen op Q en er weinig lezers zijn. (zelf heb ik ook dat probleem) Wie heeft er tips om aan meer lezers te komen?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 17:30 ]


    Run, but you can't escape

    Lol, ik heb hetzelfde probleem. Ik denk dat je niet zo'n typische fan-story moet maken. Trouwens, je moet een beetje geheimzinnig doen, zodat lezers benieuwd raken en meer willen weten.(':


    everything, in time

    Spotlight?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Jh dat klopt, heel veel mensen schrijven Fanfiction. Ik lees graag onbekende personen, is origineel ;)


    Run, but you can't escape

    Geen idee haha. Leuke verhaallijn en tja, goede titel en goed schrijven.


    Smiling but close to tears.

    Origineel blijven, denk ik? En spotlight.


    All this dampness is damp.

    Way gebeurt er als je in spotight zet? (heb nergens een benul van )


    Run, but you can't escape

    Sali58 schreef:
    Way gebeurt er als je in spotight zet? (heb nergens een benul van )


    Dan moet je smsen of bellen en dan kom je verhaal daar boven /\ in de spotlight.


    Smiling but close to tears.

    Oh, en je moet niet van die verhalen maken waar iemand steeds zelfmoord probeert te plegen of mishandeld word. Dat is nogal niet-origineel meer. Denk ik..


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Oh, en je moet niet van die verhalen maken waar iemand steeds zelfmoord probeert te plegen of mishandeld word. Dat is nogal niet-origineel meer. Denk ik..


    Neej okj. Ik heb twee storys
    een over vampiers (geen twighlight) << gelukkig
    en de ander over een mysterie na een tragedie in het verleden..


    Run, but you can't escape

    @ Soldier: Maar met die typische verhalen krijg je wel meer lezers. Gooi Bill en Tom Kaulitz erin en je hebt een succesformule.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 18:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    @ Soldier: Maar met die typische verhalen krijg je wel meer lezers. Gooi Bill en Tom Kaulitz erin en je hebt een succesformule.


    Ja, dat klopt wel. x'd


    All this dampness is damp.

    Sali58 schreef:
    Jh dat klopt, heel veel mensen schrijven Fanfiction. Ik lees graag onbekende personen, is origineel ;)

    Ja ik schrijf persoonlijk ook graag over onbekende mensen. Ik hou van realistische verhalen en fanfics vind ik veelal niet echt realistisch, hoewel er een een paar goeie zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Ja ik schrijf persoonlijk ook graag over onbekende mensen. Ik hou van realistische verhalen en fanfics vind ik veelal niet echt realistisch, hoewel er een een paar goeie zijn.


    Ja dat is wel waar, ondanks dat ik niet zo hou van fanf. heb ik een abo bij een bill& tom story.
    Maar je hebt ok mensen die het overdrijven bij die tip. Het is dan steeds hetzelfde. Van justin krijgt met die en die. En tom of bill krijgen met die en die (of met elkaar)


    Run, but you can't escape

    PRESIDENT schreef:
    je moet een beetje geheimzinnig doen, zodat lezers benieuwd raken en meer willen weten.(':


    + Spotlight/forum promotie

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 18:07 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik lees eigenlijk niet zoveel verhalen. Ik lees op dit moment alleen vreemde fanficties die goed zijn, en als ze niet goed zijn lees ik ze gewoon niet. Sommige zijn ook echt heel goed, maar sommige zijn ook barslecht.
    Ik weet niet, spotlight misschien? Of reclame maken op het forum?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.