• Ja mijn vader zat het weer te kijken, wat blijkt vrijdag word het 37 graden mensjes. Dat word dus de hele dag met mijn mond onder de kraan hangen,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    + Mijn konijnen extra koelte geven en water geven. Nou met dat weer ga ik dus echt niet aan 't werk, eh.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik hoorde laatst dat het 35 graden zou worden .___.
    Like, ik ga dan dood +_+


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    OMG ik zweet mij nu al een ongeluk en het is dan nog niet echt ZO warm..


    Stop wishing, Start doing..

    Oke, dan wordt het tijd voor een korte broek die mij daadwerkelijk past. En dan niet zo'n hotpants want daar heb ik een meer dan afgrijselijke hekel aan -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik moet dan werken. Yay.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bugger, dan ga ik naar de stad.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh, hier maar iets van een 33 graden >< Dan zit ik btw op de wei van Werchter te swingen en me kapot te zweten én bruin te worden :9~
    Short, topjes, bikini, zonnecrème and a lot of water!
    oh btw; in Frankrijk hebben wij elke dag zo'n 38 graden (:

    Gezellig, ik moet een presentatie geven...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Relaxed. (krul)


    The way we live, is the way we die

    Kan ik me al voorbereiden op Portugal -zucht-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Kuttttie
    dan kan ik niet zwemmen want dan móet ik nederland - brazilië kijken .___.
    nja dan maar 's avonds zwemmen :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat hoorde ik ook ja, echt heeel vet. Echt jammer dat ik dan niet kan zwemmen door de wedstrijd tegen Brazilië. ;o

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 18:37 ]

    Dan ga ik boeken inleveren, met een vriendin zwemmen bij de knip (in brug)? en voetbal kijken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Conspiracy schreef:
    Oh, hier maar iets van een 33 graden >< Dan zit ik btw op de wei van Werchter te swingen en me kapot te zweten én bruin te worden :9~
    Short, topjes, bikini, zonnecrème and a lot of water!
    oh btw; in Frankrijk hebben wij elke dag zo'n 38 graden (:

    Ja hadden wij ook een aantal jaar terug. Toen werd ik bruin, das niet normaal meer :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Ja hadden wij ook een aantal jaar terug. Toen werd ik bruin, das niet normaal meer :']

    Ach, ik houd er van als het zo warm is. Maar daar is het wel een andere warmte. De warmte hier kan je moeilijk vergelijken met de warmte in Frankrijk, Spanje etc.