• 10 april, concert Destine, Only seven left, You ate my dog en MakeBelieve, komen der rond half 7/7 uur, nog wat van die wijfen aankakken die hun vriendjes de hele dag hebben laten wachten, dus ook vooraan gaan staan, net voordat de deuren opengaan. Nou, natuurlijk gaat iedereen duwen, gaan hun lopen schreeuwen 'IEDEREEN DIE NA ONS HIER WAS, ACHTER ONS GAAN STAAN. NIET DUWEN!!!!' En van dat gezeik. Nou, serieus, ik moest me zo erg inhouden om hun niet fucking hard op hun bek te rammen. Ik zweer het je, moesten ze het de volgende keer wéér flikken, ik sla hun. Zo'n lelijke afgedankte groupie die ook nog als een van de laatste aan kwam lopen, schreeuwde het hardst, als iedereen die na hun was, achter hun moest gaan staan, moesten ze zowat iedereen voorlaten. Ze waren al wat ouder, rond de 17/18 ofzo, maar ze moeten niet denken dat ik bang voor hún ben hoor.
    Klaar.


    I'd rather go naked than wear fur.

    dat is aso :3

    Haha ;D


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Omver duwen die bitch, klaar :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het is een maand geleden, waar maak je, je nu nog zo druk over dan? :"X Maar het is idd wel kút voor je en asso van die meiden.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 22:08 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Lol, dan had ik ze juist harder geduwd :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Duo schreef:
    dat is aso :3


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Tragically schreef:
    Het is een maand geleden, waar maak je, je nu nog zo druk over dan? :"X Maar het is idd wel kút voor je en asso van die meiden.

    jaaa, weet ik :'D maar ik was van plan er sowieso even een topic over te maken, maaar ik was de hele tijd te lui :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    Zo'n types heb je ja -_-' Gewoon grote bek terug hebben de volgende keer. :Y)


    ars moriendi

    duwen die bitches en een grote bek opzetten


    Change, the only good thing in this world.

    Overdrijven kan ook,het is natuurlijk niet leuk dat ze zo doen maar om ze meteen kutwijfen te noemen vindik een beetje ver gaan.
    Wat maakt het uit of je voor aan staat? Het is leuk maar zijn wel wat belangrijkere dingen in de weereld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Outlaw schreef:
    Omver duwen die bitch, klaar :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Outlaw schreef:
    Omver duwen die bitch, klaar :'D


    All this dampness is damp.

    Exercitus schreef:
    Overdrijven kan ook,het is natuurlijk niet leuk dat ze zo doen maar om ze meteen kutwijfen te noemen vindik een beetje ver gaan.
    Wat maakt het uit of je voor aan staat? Het is leuk maar zijn wel wat belangrijkere dingen in de weereld.

    Nou, jongens, Exercitus spreekt.
    Ik overdrijf niet.
    Jij wilt toch ook vooraan staan bij een concert van je favoriete band(s)? Ofnietdan.
    En ik wacht daar de hele dag voor.
    Ik kom dan niet aanstormen, een grote bek hebben, en dan pas vooraan staan, ik doe der wat voor.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Tja, sommige mensen zijn eenmaal sneu


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Omg, dat vind ik echt aso. Groot gelijk heb je. Ik zou ook kwaad geworden zijn als ik jou was.