• Ik zou het op zich wel fijn vinden als de zoekfunctie iets wordt uitgebreid. Misschien niet zo zeer bij de zoekbalk, maar bijvoorbeeld bij 'willekeurige story', waar je nu enkel een genre kunt invullen. Ik denk dat 80% van de stories namelijk al binnen tien hoofdstukken gestrand is en dat maakt het ontzettend moeilijk om een story te zoeken. Het zou denk ik fijn zijn als je daardoor zou kunnen zoeken op afgerond/in ontwikkeling, laatste update binnen de zoveel maanden of een minimum aantal hoofdstukken.

    Wanneer ik nu een story probeer te zoeken, kan ik bijna geen verhalen vinden die al afgerond zijn. Onafgemaakte verhalen begin ik liever überhaupt niet aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dus dit?

    Willekeurige story:
    - Kies een genre
    - Kies een status
    - Kies minimum aantal hoofdstukken
    (knop: Andere story)


    Dat vind ik wel oké. Kiezen wanneer een laatste update was, vind ik persoonlijk een moeilijk criterium.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dus dit?

    (...)

    Dat vind ik wel oké. Kiezen wanneer een laatste update was, vind ik persoonlijk een moeilijk criterium.


    Ja, zoiets!
    Ik begrijp dat de laatste update lastig is en op zich zullen de bovengenoemde opties de zoektocht al een stuk vergemakkelijken. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh, zou wel chill zijn. Ik stem voor! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Oeh, zou wel chill zijn. Ik stem voor! :3


    26 - 02 - '16

    Escapism schreef:
    Oeh, zou wel chill zijn. Ik stem voor! :3


    take me back to the basics and the simple life

    Escapism schreef:
    Oeh, zou wel chill zijn. Ik stem voor! :3


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Omdat ik niet de 4de wil zijn die zegt dat het wel chill zou zijn, hou ik het er maar op dat ik vóór ben (:

    Lijkt me echt handig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Escapism schreef:
    Oeh, zou wel chill zijn. Ik stem voor! :3


    Queer zijn is gewoon alles

    dit herken ik wel. Het lijkt mij inderdaad ook wel handig


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Please_Charon schreef:
    Lijkt me echt handig.


    wat was dit ookalweer

    Voor!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Voor!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Yes, please.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hell yeah!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.