• Ik vind dat het soms lang duurt eer je een antwoord krijgt op je beta aanvragen! Ik heb er nu 3 in omloop maar ik wacht al zeker een week op reactie!!!! Dit ben ik echt beu! En je kan Beta aanvragen ook al niet annuleren! Zo irritant!!!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    JBM schreef:
    Als er meer moeten komen, wil ik wel. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Krylya schreef:
    Wat hierboven al door een Beta Reader is gezegd, daar sluit ik me helemaal bij aan. Maargoed, als je kijkt naar het aantal aanvragen op dit moment (104) & dat vergelijkt met het aantal van een aantal weken terug, is dit een vooruitgang. Want voorheen waren het er zo'n 240 (toch?), dusja. We doen ons best, maar de vakantie komt eraan & er zijn proefwerkweken, enzovoort.

    Omg, dat is echt zo veel. 0.o
    Dikke respect voor jullie._O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hoeveel aanvragen denk je dat ze wel niet hebben? Nogal logisch dat het zo lang duurt.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hoeveel aanvragen denk je dat ze wel niet hebben? Nogal logisch dat het zo lang duurt.

    Indeed, ze hebben eigenlijk associaal veel werk! D:

    Misschien moeten er dan meer Beta's komen om het werk voor iedereen wat lichter te maken..?

    Als het zo is, ben ik zeker kandidaat! =)
    :Y)

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    Iedereen zal moeten wachten, en daar kun je verder niets aan doen. Eigenlijk moeten we blij zijn dat ze het voor ons willen doen.
    Beta's zijn ook geen magische wezens.
    Maargoed, misschien is het wel een goed idee om nog een paar beta's aan te stellen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Er zijn momenteel al 14 béta-readers, dat zijn er erg veel, maar meer dan de helft kan nauwelijks iets doen door proefwerkweken en andere verplichtingen. Als de vakantie er is, dan zullen de aanvragen waarschijnlijk fors teruggebracht worden. Wij doen écht ons uiterste best om zo snel mogelijk jullie aanvragen af te handelen, maar dat kan dus wel even duren. Een weekje wachten is weinig, er zijn al tijden geweest, dat we zoveel aanvragen hadden, dat er aanvragen van bijna 2 maanden nog openstonden. Nu staan er aanvragen van 2 weken geleden op zijn laatst nog open, als je dat gaat vergelijken is dat dus weinig.

    We zijn in ieder geval hard bezig de aanvragen terug te dringen, maar onze taak stopt niet bij het béta-aanvragen doen, we zijn tegelijk ook met andere dingen voor de users bezig.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 20:41 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maar waarschijnlijk gaat iedereen dan ook nog eens op vakantie.
    Waarom komt er niet gewoon zoiets als een aantal tijdelijke bèta-readers. Waarvan echt mensen zijn die nu al vrij zijn, niet op vakantie gaan, vaak online zijn, dus echt alle tijd hebben. Totdat de meeste aanvragen weg zijn en het voor de béta's weer te doen is.
    of zeg ik nu iets heel doms?


    Tom and Georg could write a bad romance.

    HeroineBill schreef:
    Maar waarschijnlijk gaat iedereen dan ook nog eens op vakantie.
    Waarom komt er niet gewoon zoiets als een aantal tijdelijke bèta-readers. Waarvan echt mensen zijn die nu al vrij zijn, niet op vakantie gaan, vaak online zijn, dus echt alle tijd hebben. Totdat de meeste aanvragen weg zijn en het voor de béta's weer te doen is.
    of zeg ik nu iets heel doms?


    Hier ben ik het wel mee eens.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Hier ben ik het wel mee eens.


    All was well.

    Beelzebub schreef:
    In dat geval vind ik dat er meer beta's nodig zijn.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    HeroineBill schreef:
    Maar waarschijnlijk gaat iedereen dan ook nog eens op vakantie.
    Waarom komt er niet gewoon zoiets als een aantal tijdelijke bèta-readers. Waarvan echt mensen zijn die nu al vrij zijn, niet op vakantie gaan, vaak online zijn, dus echt alle tijd hebben. Totdat de meeste aanvragen weg zijn en het voor de béta's weer te doen is.
    of zeg ik nu iets heel doms?


    Agree. Tijdelijke beta's zijn wel een oplossing. Gewoon een paar die kunnen worden ingesteld als het hoog oploopt, een soort reserves zeg maar.


    Your make-up is terrible

    En dan krijgen ze een bericht als er teveel aanvragen zijn en dan kunnen ze helpen?


    All was well.

    Beelzebub schreef:
    In dat geval vind ik dat er meer beta's nodig zijn.


    Same here.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JBM schreef:
    En dan krijgen ze een bericht als er teveel aanvragen zijn en dan kunnen ze helpen?


    Ja, als er bijvoorbeeld aanvragen tussen zitten van meer dan 14 dagen oud, of als er meer dan 250 aanvragen zijn.


    Your make-up is terrible