• DEZE WEDSTRIJD IS AFGELOPEN.


    De jury is eruit! Na lang raadplegen zijn we eruit. De laatste twee deelnemers, Bashuan en OHMYSERGIO hebben beide een zeer goede laatste opdracht ingeleverd. De jury heeft zichzelf zwaar op de proef moeten stellen en oude inzendingen erbij moeten pakken om de winnaar te bepalen, maar we zijn eruit.
    Gefeliciteerd, OHMYSERGIO!

    De prijzen:
    #1 - Nienke, jij krijgt iets naar keuze in de spotlight, en jou username komt een maand lang op mijn profiel te staan. Oók zal ik een promotietopic voor een van je stories openen. Geef even door wat er in de spotlight moet en wat in het topic. Heel erg goed gedaan!

    #2 - Andrea, jij ook heel erg bedankt voor het meedoen. Je deed het zeer goed, en voel je alsjeblieft niet teleurgesteld- je hebt een geweldige prestatie neergezet. Daarom win jij ook een promotietopic voor iets naar keuze. Geef even door voor wat ik het moet maken. Super gedaan!

    #3 - Die is er helaas niet, aangezien Actors, Coloredwords en Pukkel
    xDing alledrie niets inleverden bij de voorlaatste opdracht. Maar dat betekent wel dat jullie alledrie derde zijn. Jullie winnen niets, maar het is sowieso een hele eer derde te zijn. Goed gedaan!

    Extra dank aan:
    Ik wil mijn twee overige juryleden bedanken voor hun harde en goede werk en hun inzet zo snel en eerlijk mogelijk te becijferen.
    Assassin en Paintbrush, bedankt!

    En natuurlijk de overige deelnemers bedankt. Zonder jullie zou deze wedstrijd niets zijn. Bedankt:

    Shokubeni, Ironhide, Denmark, Painfull, SasXStar, Conflate, Opium, Ivory, Actors, Coloredwords en PUKKEL
    xDing.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 19:08 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Denmark schreef:
    (...)

    Hoezo, je hebt hem optijd ingelevert toch?

    Ik vind m slecht

    Bij opdracht 2 heb ik vééééééél inspiratie. ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Opium schreef:
    (...)
    Ik vind m slecht


    Jij bent door, ik niet ^^ veel succes


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ben nu al klaar. ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik wil wel jury zijn :)
    ik ken bijna niemand echt goed om aan vriendjes politiek te doen en ik ben elke dag online en erg lang


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Caithlyn schreef:
    Ik ben nu al klaar. ''D


    haha ik ook ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    KiimmBiatch schreef:
    ik wil wel jury zijn :)
    ik ken bijna niemand echt goed om aan vriendjes politiek te doen en ik ben elke dag online en erg lang

    Sorry, maar alle juryleden zijn al gekozen en de wedstrijd is al een tijdje bezig. Je bent dus te laat, sorry!


    Hope goes lost but never dies.

    ik kan mn pb nie versturen naar Assassin en Footballeur. Ik krijg rare foutmelding :S Dus dan even zo in elk geval alvast melden, zal het later vandaag nog eens proberen :$

    Switch

    Beetje lang geworden, maar hopelijk is dat niet erg :X


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Honduras schreef:
    ik kan mn pb nie versturen naar Assassin en Footballeur. Ik krijg rare foutmelding :S Dus dan even zo in elk geval alvast melden, zal het later vandaag nog eens proberen :$

    Switch

    Beetje lang geworden, maar hopelijk is dat niet erg :X

    Hoe doen jullie mensen dat toch, 2000 woorden in één hoofdstuk proppen. Dat is me echt nog nooit gelukt. Ik ben zelfs nog nooit aan de 1000 gekomen. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Hoe doen jullie mensen dat toch, 2000 woorden in één hoofdstuk proppen. Dat is me echt nog nooit gelukt. Ik ben zelfs nog nooit aan de 1000 gekomen. ö


    eerlijk gezegt: Ik heb werkelijk geen idee xD
    Ligt eraan hoeveel inspiratie ik heb en wat er gebeurd enzo xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    OKe, als k mn cijfers zo zie: Goodbye, I'm done here xD K ga het niet redden :(


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Oke, k lig er nu echt uit '-,- Goodbye, my best Q'ers :(


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Honduras schreef:
    Oke, k lig er nu echt uit '-,- Goodbye, my best Q'ers :(


    Haha nee dat ga ik =D ik weet echt niej hoe ik dit op kan gaan schrijven XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Hoe doen jullie mensen dat toch, 2000 woorden in één hoofdstuk proppen. Dat is me echt nog nooit gelukt. Ik ben zelfs nog nooit aan de 1000 gekomen. ö


    Ik ook niet hoor. Niet met SA's. Dat is mij te lang.
    En je mag volgens mij niet pb's met precies dezelfde tekst naar verschillende mensen sturen? Ik denk dat het zoiets is.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Painfull schreef:
    (...)

    Haha nee dat ga ik =D ik weet echt niej hoe ik dit op kan gaan schrijven XD


    Ging heel simpel bij mij, alleen te veel spelfouten en niet erg orgineel en volgens mij wat te lang, oeps, het was 1 uur geweest die nacht, sorry xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~