• Hallo!

    Ik ben een 1e jaar en samen met mijn vriendin Tiana ga ik naar school! Nu , we hadden L.O en er waren daar mensjes van het 4/5e jaar (weet niej precies) en die zei zo heel bot tgn mijn vriendin , ga es weg!
    en zij zei toen dat ze hier moest zijn van de juf! en toen heeft dat kind mijn vriendin met haar vuist heeeeel hard opp haar hoofd geslagen maar niej zomaar geslagen maar met d'r vuist!!! nu heeft ze een bult , en heeft ze vreselijke koppijn , proeft ze bloed in haar mond , klopt haar ader inneens hard , en voelt ze zich miselijk! Dan later in de middagpauze werd ik geduwd , en viel ik op Tiana en Tiana dan weer op dat mens , en ze bedreigde ons heel de tijd met : 'Moet je nog een klop hebben!! Ge moet niej denken dat je stoer bent hoor! ik zou maar opletten als ik jouw was dat je niej in het ziekenhuis ligt!' en zoverder , en Tiana liep toen weg omdat ze moest lachen van dat belachelijke gedoe , en tijdens de les bio had ze vreeeselijke hoofdpijn van die klop!! Toen hebben we dat gezegd tgn de leerkracht en die heeft ze aangesproken , en dat mens wou mijn dan ook nog es een vuist geven in mijn maag! ik kon net een stap naar achteren doen , en toen de school gedaan was liepen die snel achter ons , en riepen ze : 'Kijk daar zijn ddie sletjes die domme klikkers er achter aan!' en ze liepen zo ahter ons , mùaar we hadden ons kunnen verstoppen !!

    Nu durf ik en Tiana niej meer naar school te komen!! Kunnen jullie plies helpen??


    You'll never dream alone. <3

    Mss moeten daar iets tegen zegge..
    Wees ook grof dan weten ze dat je geen watje bent ofzo..
    Of geef ze ook een klop (A)
    Of negeer die gewoon..


    Stop wishing, Start doing..

    Mss moeten daar iets tegen zegge..
    Wees ook grof dan weten ze dat je geen watje bent ofzo..
    Of geef ze ook een klop (A)
    Of negeer die gewoon..


    Ik heb al iets gezegd en zo bv. :

    Ge moet zelf niej denken dat je stoer bent want dat ben je niej , je bent gwn één van die pesters die denken dat ze beter zijn , en aandacht willen trekken!

    En toen werd die nog kwader , maar dat had ik al verwacht en toen wou ze nog aanvallen tgn tiana en ik , maar tiana had net haar handen kunnen vast nemen dat ze ons niej kon slaan!!


    You'll never dream alone. <3

    Kan iemand nog heeelpeeeen!!
    En Negeren helpt NIET!
    Want die lopen achter ons , en willen ons slaan!! Als we ze negeren , willen ze ons slaan!! (huil)

    Ik weet echt niets wat te doen , en van school veranderen gaat ook niej , want in die anderen heb ik mijn richtingen niej , en ik wil mijn vriendinnen niej missen!!


    You'll never dream alone. <3

    KAN ER NIEMAND DAN HELPEEEEEEN??


    You'll never dream alone. <3

    Ik zou proberen om dat meisje voor minstens 3 à 5 dagen te ontwijken. Misschien dat haar woede dan een beetje is gedaalt. En anders kan je altijd nog je vriendinnen om hulp vragen, die bij je op school zitten.

    Ik zou proberen om dat meisje voor minstens 3 à 5 dagen te ontwijken. Misschien dat haar woede dan een beetje is gedaalt. En anders kan je altijd nog je vriendinnen om hulp vragen, die bij je op school zitten.


    Danke zal ik proberen , maar ik en mijn vriendin voelen ons niej meer veilig op school sinds we hebben geklikt!


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Danke zal ik proberen , maar ik en mijn vriendin voelen ons niej meer veilig op school sinds we hebben geklikt!


    Graag gedaan. Dat probleem had ik vroeger ook toen ik in de 1e zat. Toen werd ik ook gepest door een 5e klasser. Gelukkig had ik een vriend, die in de 6e zat van VWO en die beschermde me altijd. Helaas was hij dat jaar erna klaar met school en zat ik opgescheept met dat mens. Toen was ik op kickboxen gaan. Met een beetje zelfverdeding is niets mis (A)

    Hebde niemand anders? Iemand die ge ként bevoorbeeld die very pupular is op school fsoo? Dn kunde die er is zonder da die wete da gy da hebt gedaan erop af sture, en dn zegt die zo héél subtiel da die Pester nsoo en kloppers égt zielig viind nsoo ^^
    Maybe? :]


    007

    Ge kunt die best zelf negeren. Daar kunnen die meestal ni tegen als je ze links laat ligen xD daar worden ze soms zo pist van en tja dan staat het 1-1 xD

    Hebde niemand anders? Iemand die ge ként bevoorbeeld die very pupular is op school fsoo? Dn kunde die er is zonder da die wete da gy da hebt gedaan erop af sture, en dn zegt die zo héél subtiel da die Pester nsoo en kloppers égt zielig viind nsoo ^^
    Maybe? :]


    neej , Iedereen vind me toch maar raar en lelijk en vinden dat ik me normaal moet gedragen (geen hyperheid meer niet zo veel melig zijn en gek doen...) en ik me haar moet normaal doen en blablablabla!! Maar dat vind Tiana niej , zij vind het echt cool hoe ik ben!! Dus heb ik niej echt veel vrienden , Maar toch bedankt ;)


    You'll never dream alone. <3

    neej , Iedereen vind me toch maar raar en lelijk en vinden dat ik me normaal moet gedragen (geen hyperheid meer niet zo veel melig zijn en gek doen...) en ik me haar moet normaal doen en blablablabla!! Maar dat vind Tiana niej , zij vind het echt cool hoe ik ben!! Dus heb ik niej echt veel vrienden , Maar toch bedankt


    1. als jij meelig bent, is dat toch leuk? waar zeuren ze om? en als jij je haar zo doet als jij wilt. doe je dat zo. misschien zijn ze wel jaloers, dat jij jou styl durft te uiten, en hun niet. dan vinden ze het waarschijnlijk wel mooi, maar zijn bang als ze dat tegen je zeggen, dat ze dan ook uitgescholden worden. (ik heb zelf ook een andere styl, dus het is niet dat ik dat zeg om makkelijk te zijn ofzo ;))

    2. ontwijk ze totaal en zorg dat je altijd bij wat mensen staat die je wel zouden kunnen helpen. blijf bijvoorbeelt in de pauze bij de kantine. dan kunnen hun niets doen want daar staan wel 2 volwassen mensen die jullie wel gaan helpen. in de gangen moet je zoveel mogelijk tussen mensen in lopen en niet naar je kluisje toegaan ofzo, dat doe je dan onder de les. na een week kun je weer normaal doen, want dan zijn ze het wel al een beetje vergeten. doen ze dan nog zo? dan ga je nogmaals naar de leraar toe en zorgt dat ze uit je buurt blijven, doen ze dat niet ga je ze aanklagen dat ze geschorst moeten worden. kijk wel uit dat je niet nogmeer problemen krijgt!

    (...)

    1. als jij meelig bent, is dat toch leuk? waar zeuren ze om? en als jij je haar zo doet als jij wilt. doe je dat zo. misschien zijn ze wel jaloers, dat jij jou styl durft te uiten, en hun niet. dan vinden ze het waarschijnlijk wel mooi, maar zijn bang als ze dat tegen je zeggen, dat ze dan ook uitgescholden worden. (ik heb zelf ook een andere styl, dus het is niet dat ik dat zeg om makkelijk te zijn ofzo ;))

    2. ontwijk ze totaal en zorg dat je altijd bij wat mensen staat die je wel zouden kunnen helpen. blijf bijvoorbeelt in de pauze bij de kantine. dan kunnen hun niets doen want daar staan wel 2 volwassen mensen die jullie wel gaan helpen. in de gangen moet je zoveel mogelijk tussen mensen in lopen en niet naar je kluisje toegaan ofzo, dat doe je dan onder de les. na een week kun je weer normaal doen, want dan zijn ze het wel al een beetje vergeten. doen ze dan nog zo? dan ga je nogmaals naar de leraar toe en zorgt dat ze uit je buurt blijven, doen ze dat niet ga je ze aanklagen dat ze geschorst moeten worden. kijk wel uit dat je niet nogmeer problemen krijgt!


    danke voor je tip , maar er zijn wel een paar problemen!!

    1. mijn kluisje mag ik niet tijdens de les een bezoekje geven!
    2. Tijdens de pauze mag er niemand in de kantine , moet iedereen buiten zijn!

    ....


    You'll never dream alone. <3

    Normaliter zou ik zeggen: Ga ze met woorden te lijf. Maar dat kan niet omdat a) jullie te onzeker zijn en b) die mensen nota bene geweld gebruiken!
    Ik kan dit dan ook nooit te vaak zeggen: GA NAAR EEN LEERKRACHT/VERTROUWENSPERSOON. Dit is niet normaal en het MOET stoppen. Je hebt nog heel wat jaren te gaan op school en het zou heel erg zonde zijn je tijd daar door zulke mensen te laten verpesten.


    No growth of the heart is ever a waste

    EDIT: Het zou nog beter zijn als jullie getuigen hadden van de handtastelijkheden (excuses kan nu ff geen ander woord vinden) van deze mensen en als jullie dat aan kunnen tonen heb je er heel dikke kans op dat de mensen die jou en je vriendin fysiek/verbaal bedreigen van school getrapt worden.
    Ik zit zelf ook in de vierde en ik weet uit ervaring van klasgenoten dat er vaak op eerstejaars wordt neergekeken. Maar dat is geen excuus om mensen in elkaar te rammen/duwen. Neem het heft in eigen handen en ga naar iemand toe die je kan helpen.


    No growth of the heart is ever a waste