• DEZE WEDSTRIJD IS AFGELOPEN.


    De jury is eruit! Na lang raadplegen zijn we eruit. De laatste twee deelnemers, Bashuan en OHMYSERGIO hebben beide een zeer goede laatste opdracht ingeleverd. De jury heeft zichzelf zwaar op de proef moeten stellen en oude inzendingen erbij moeten pakken om de winnaar te bepalen, maar we zijn eruit.
    Gefeliciteerd, OHMYSERGIO!

    De prijzen:
    #1 - Nienke, jij krijgt iets naar keuze in de spotlight, en jou username komt een maand lang op mijn profiel te staan. Oók zal ik een promotietopic voor een van je stories openen. Geef even door wat er in de spotlight moet en wat in het topic. Heel erg goed gedaan!

    #2 - Andrea, jij ook heel erg bedankt voor het meedoen. Je deed het zeer goed, en voel je alsjeblieft niet teleurgesteld- je hebt een geweldige prestatie neergezet. Daarom win jij ook een promotietopic voor iets naar keuze. Geef even door voor wat ik het moet maken. Super gedaan!

    #3 - Die is er helaas niet, aangezien Actors, Coloredwords en Pukkel
    xDing alledrie niets inleverden bij de voorlaatste opdracht. Maar dat betekent wel dat jullie alledrie derde zijn. Jullie winnen niets, maar het is sowieso een hele eer derde te zijn. Goed gedaan!

    Extra dank aan:
    Ik wil mijn twee overige juryleden bedanken voor hun harde en goede werk en hun inzet zo snel en eerlijk mogelijk te becijferen.
    Assassin en Paintbrush, bedankt!

    En natuurlijk de overige deelnemers bedankt. Zonder jullie zou deze wedstrijd niets zijn. Bedankt:

    Shokubeni, Ironhide, Denmark, Painfull, SasXStar, Conflate, Opium, Ivory, Actors, Coloredwords en PUKKEL
    xDing.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 19:08 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik baal zoo erg dat deze vol zit. Heb net de pc een paar uurtjes te laat aangezet -grom-


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn deelname ^^


    Life is hard and then we die

    -benieuwd naar eindcijfer-


    Life is hard and then we die

    Ik moet wel meedelen, ik heb dislectie.

    Ik dacht, ik zal het maar even laten weten. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Greed schreef:
    Ik moet wel meedelen, ik heb dislectie.

    Ik dacht, ik zal het maar even laten weten. :3

    Ik zal het er even bijzetten. Niet dat het veel uitmaakt, maar toch :')


    Hope goes lost but never dies.

    Vet, een 8,9 =D


    Life is hard and then we die

    I'm save for the next round, er staan er nu al 2 onder mij (sorry voor die mensen :X)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Honduras schreef:
    I'm save for the next round, er staan er nu al 2 onder mij (sorry voor die mensen :X)

    Whah, geeft niet hoor. Ik wil alleen dat er nu ook nog iemand onder mij komt te staan, dan ben ik ook safe. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Whah, geeft niet hoor. Ik wil alleen dat er nu ook nog iemand onder mij komt te staan, dan ben ik ook safe. x'D


    Ik hoop het echt voor je xD Want stiekum kijk k wel tegen je op, want je story is leuk (A0


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Honduras schreef:
    (...)

    Ik hoop het echt voor je xD Want stiekum kijk k wel tegen je op, want je story is leuk (A0

    :$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Casanova schreef:
    (...)
    Ik zal het er even bijzetten. Niet dat het veel uitmaakt, maar toch :')

    Het is gewoon als ik veel spellingsfouten maak dat je ook weet waarom. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Honduras schreef:
    I'm save for the next round, er staan er nu al 2 onder mij (sorry voor die mensen :X)
    Ik ben ook safe, iedereen staat onder mij... :$


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben ook safe, iedereen staat onder mij... :$


    Wel heel erg iedereen :| jij hebt gwn hoogste cijfer xD

    Stiekem vind ik het nog een wonder dat ik zo'n hoog cijfer heb, maarja, dat heb ik op school ook xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Hee, er kan nog van alles gebeuren hé mensen! Er moeten nog wat inleveringen komen ;D
    En ook als je onderaan staat is er nog kans. Want als iemand het niet inlevert... :')
    Dus blijf hopen!


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    Hee, er kan nog van alles gebeuren hé mensen! Er moeten nog wat inleveringen komen ;D
    En ook als je onderaan staat is er nog kans. Want als iemand het niet inlevert... :')
    Dus blijf hopen!

    Tot zover Amber's peptalk.
    Nee, ik ben allang blij dat ik door ben. _O_


    Remember the nights we drove around crazy, in love.