• DEZE WEDSTRIJD IS AFGELOPEN.


    De jury is eruit! Na lang raadplegen zijn we eruit. De laatste twee deelnemers, Bashuan en OHMYSERGIO hebben beide een zeer goede laatste opdracht ingeleverd. De jury heeft zichzelf zwaar op de proef moeten stellen en oude inzendingen erbij moeten pakken om de winnaar te bepalen, maar we zijn eruit.
    Gefeliciteerd, OHMYSERGIO!

    De prijzen:
    #1 - Nienke, jij krijgt iets naar keuze in de spotlight, en jou username komt een maand lang op mijn profiel te staan. Oók zal ik een promotietopic voor een van je stories openen. Geef even door wat er in de spotlight moet en wat in het topic. Heel erg goed gedaan!

    #2 - Andrea, jij ook heel erg bedankt voor het meedoen. Je deed het zeer goed, en voel je alsjeblieft niet teleurgesteld- je hebt een geweldige prestatie neergezet. Daarom win jij ook een promotietopic voor iets naar keuze. Geef even door voor wat ik het moet maken. Super gedaan!

    #3 - Die is er helaas niet, aangezien Actors, Coloredwords en Pukkel
    xDing alledrie niets inleverden bij de voorlaatste opdracht. Maar dat betekent wel dat jullie alledrie derde zijn. Jullie winnen niets, maar het is sowieso een hele eer derde te zijn. Goed gedaan!

    Extra dank aan:
    Ik wil mijn twee overige juryleden bedanken voor hun harde en goede werk en hun inzet zo snel en eerlijk mogelijk te becijferen.
    Assassin en Paintbrush, bedankt!

    En natuurlijk de overige deelnemers bedankt. Zonder jullie zou deze wedstrijd niets zijn. Bedankt:

    Shokubeni, Ironhide, Denmark, Painfull, SasXStar, Conflate, Opium, Ivory, Actors, Coloredwords en PUKKEL
    xDing.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 19:08 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Damn ik zeg wel dat het gewoon pijnlijk is om erover te schrijven terwijl het niet echt is.
    Maar hier is die :

    Für immer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Slaap lekker lieve schat


    everything you imagined, and more...

    En toen was vandaag de laatste dag, en ik lig eruit...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    En toen was vandaag de laatste dag, en ik lig eruit...

    Als je goed kijkt niet; Ironhide staat onder jou en Opium heeft niks ingeleverd.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Als je goed kijkt niet; Ironhide staat onder jou en Opium heeft niks ingeleverd.(nerd)


    Idd, er is dus nog hoop (A)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Beautiful
    mijn verhaal dus.
    Vreemd genoeg deed Q raar en wilde mijn bericht niet verzenden. Excuses daarvoor.

    Opium schreef:
    Beautiful
    mijn verhaal dus.
    Vreemd genoeg deed Q raar en wilde mijn bericht niet verzenden. Excuses daarvoor.
    Jij bent net op tijd :P


    Life is hard and then we die

    Opium schreef:
    Beautiful
    mijn verhaal dus.
    Vreemd genoeg deed Q raar en wilde mijn bericht niet verzenden. Excuses daarvoor.


    Nounou. Lekker laaaaat. Maar ik beoordeel hem gelijk =3


    Your make-up is terrible

    Darn, ik ga failen xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Darn, ik ga failen xD


    er is nog steeds hoop! xD nog 2 cijfers en je weet maar nooit! (altijd blijven geloven :))


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Honduras schreef:
    (...)

    er is nog steeds hoop! xD nog 2 cijfers en je weet maar nooit! (altijd blijven geloven :))


    Doe ik ook wel. Misschien. Ach, het is niet de grootste schande als ik eruit lig. Volgende keer beter.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Darn, ik ga failen xD

    Noppes, want waarschijnlijk val ik af.

    Opium schreef:
    (...)
    Noppes, want waarschijnlijk val ik af.


    Hoezo, je hebt hem optijd ingelevert toch?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Opdracht 2 komt in het topic te staan zodra Footballeur de inzending van Opium heeft becijferd, en we weten wie er afvallen.
    Nog heel even geduld dus! :')


    Hope goes lost but never dies.

    Whoeoe ben door !!!
    De volgende opdracht is leuk (krul)