• DEZE WEDSTRIJD IS AFGELOPEN.


    De jury is eruit! Na lang raadplegen zijn we eruit. De laatste twee deelnemers, Bashuan en OHMYSERGIO hebben beide een zeer goede laatste opdracht ingeleverd. De jury heeft zichzelf zwaar op de proef moeten stellen en oude inzendingen erbij moeten pakken om de winnaar te bepalen, maar we zijn eruit.
    Gefeliciteerd, OHMYSERGIO!

    De prijzen:
    #1 - Nienke, jij krijgt iets naar keuze in de spotlight, en jou username komt een maand lang op mijn profiel te staan. Oók zal ik een promotietopic voor een van je stories openen. Geef even door wat er in de spotlight moet en wat in het topic. Heel erg goed gedaan!

    #2 - Andrea, jij ook heel erg bedankt voor het meedoen. Je deed het zeer goed, en voel je alsjeblieft niet teleurgesteld- je hebt een geweldige prestatie neergezet. Daarom win jij ook een promotietopic voor iets naar keuze. Geef even door voor wat ik het moet maken. Super gedaan!

    #3 - Die is er helaas niet, aangezien Actors, Coloredwords en Pukkel
    xDing alledrie niets inleverden bij de voorlaatste opdracht. Maar dat betekent wel dat jullie alledrie derde zijn. Jullie winnen niets, maar het is sowieso een hele eer derde te zijn. Goed gedaan!

    Extra dank aan:
    Ik wil mijn twee overige juryleden bedanken voor hun harde en goede werk en hun inzet zo snel en eerlijk mogelijk te becijferen.
    Assassin en Paintbrush, bedankt!

    En natuurlijk de overige deelnemers bedankt. Zonder jullie zou deze wedstrijd niets zijn. Bedankt:

    Shokubeni, Ironhide, Denmark, Painfull, SasXStar, Conflate, Opium, Ivory, Actors, Coloredwords en PUKKEL
    xDing.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 19:08 ]


    Hope goes lost but never dies.

    PUKKELxDING schreef:
    Deze eerste opdracht vind ik stiekem heel stoer. Niet omdat het zo geweldig leuk is, maar omdat het heel nieuw is =3


    ben t er niet echt mee eens dat ie stoer is, mede omdat een klasgenoot van mij vorige maand zelfmoord heeft gepleegd, en puur door reanimatie toch weer in leven is.. maargoed, heb al wel een idee waarover ik ga schrijven ja (cat)

    Ik hou van deze opdracht, Ik zie het al helemaal voor me en leef me nu al lekker uit :D


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    balen... wil ook meedoen... achja te laat
    misschien een idee om een tweede lichting te organiseren voor mensen die te laat zijn? en dan precies dezelfde opdrachten om vervolgens een finale te houden tussen de winnaar van de eerste en de tweede lichting... of sla ik nu volkomen door(yeah)


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.

    De Clown[SA]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Honduras schreef:
    Ik hou van deze opdracht, Ik zie het al helemaal voor me en leef me nu al lekker uit :D

    feel the same

    Ik wil Jurylid worden Ambanova :Y)

    Delicate schreef:
    Ik wil Jurylid worden Ambanova :Y)

    Haha, twee juryleden Zoë,ze heeft er al twee. (nerd) -hoopt het toch voor je-
    Ik heb wel een ideetje, maar dat wordt nogal, persoonlijk dus ik weet niet zeker of ik die gebruik.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik zal erover denken om als er mensen niet inleveren / afhaken vanwege vakanties misschien mensen die te laat waren nog mee te laten doen. MISSCHIEN.
    - Tevens sorry voor degenen die een vriend(in) of familielid verloren hebben door zelfmoord - het is niet mijn bedoeling iemand te kwetsen. Ik wil alleen een uitdagende opdracht met genoeg mogelijkheden voor jullie.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben blij met mijn punten tot nu toe. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Argentina schreef:
    (...)
    Haha, twee juryleden Zoë,ze heeft er al twee. (nerd) -hoopt het toch voor je-
    Ik heb wel een ideetje, maar dat wordt nogal, persoonlijk dus ik weet niet zeker of ik die gebruik.

    Godver de gloeiende garnalen . (cat)

    INgeleverd en ik ben trots:Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Me iz happy. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    drowning the devil


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    MENSEN! Ik heb toch duidelijk gevraagd of je je inzending naar alledrie de juryleden wil PB'en. Zet ze dus niet in het topic!
    Ik kijk hier weliswaar heel vaak, maar de andere juryleden niet. Gewoon PB'en dus!


    Hope goes lost but never dies.