• DEZE WEDSTRIJD IS AFGELOPEN.


    De jury is eruit! Na lang raadplegen zijn we eruit. De laatste twee deelnemers, Bashuan en OHMYSERGIO hebben beide een zeer goede laatste opdracht ingeleverd. De jury heeft zichzelf zwaar op de proef moeten stellen en oude inzendingen erbij moeten pakken om de winnaar te bepalen, maar we zijn eruit.
    Gefeliciteerd, OHMYSERGIO!

    De prijzen:
    #1 - Nienke, jij krijgt iets naar keuze in de spotlight, en jou username komt een maand lang op mijn profiel te staan. Oók zal ik een promotietopic voor een van je stories openen. Geef even door wat er in de spotlight moet en wat in het topic. Heel erg goed gedaan!

    #2 - Andrea, jij ook heel erg bedankt voor het meedoen. Je deed het zeer goed, en voel je alsjeblieft niet teleurgesteld- je hebt een geweldige prestatie neergezet. Daarom win jij ook een promotietopic voor iets naar keuze. Geef even door voor wat ik het moet maken. Super gedaan!

    #3 - Die is er helaas niet, aangezien Actors, Coloredwords en Pukkel
    xDing alledrie niets inleverden bij de voorlaatste opdracht. Maar dat betekent wel dat jullie alledrie derde zijn. Jullie winnen niets, maar het is sowieso een hele eer derde te zijn. Goed gedaan!

    Extra dank aan:
    Ik wil mijn twee overige juryleden bedanken voor hun harde en goede werk en hun inzet zo snel en eerlijk mogelijk te becijferen.
    Assassin en Paintbrush, bedankt!

    En natuurlijk de overige deelnemers bedankt. Zonder jullie zou deze wedstrijd niets zijn. Bedankt:

    Shokubeni, Ironhide, Denmark, Painfull, SasXStar, Conflate, Opium, Ivory, Actors, Coloredwords en PUKKEL
    xDing.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 19:08 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wil wel jurylid zijn. Normaal ben ik altijd deelnemer =3 Lijkt me wel leuk om jury te zijn.


    Your make-up is terrible

    Ikke jury :e


    SLOAN.

    Ik wil graag meedoen^^


    I am an idiot, I move.

    Zal ik een poging wagen?
    Ja, ik doe het. ^^


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amber, count me in. _O_


    We'll never be as young as we are tonight

    Heey hallow
    May i join?

    Ghehe, ik kan niet schrijven op 'commando'. (krul) Maar iedereen die meedoet, veel succes! (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het leek me leuk maar ik heb het momenteel echt veelste druk, en mijn schoolexamens komen eraan, dus ik kan amar beter niet meedoen..


    ars moriendi

    I'm In :Y)

    Ik vind dit zwaar kut. Binnenkort ga ik al naar Frankrijk en dan heb ik hier geen tijd voor. Shit, ik had echt graag mee willen doen. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lies doet mee. :Y)


    everything you imagined, and more...

    Sorry ik doe neit mee, want ik zit al in veel wedstrijden, en anders word het te veel.
    Maar wel heeel veel succes, iedereen!

    Mag ik meedoen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik doe al ook al in een andere verhalenwedstrijd mee =$ alleen mag ik ook met deze mee doen ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil wel meedoen, maar ik ben twee weken weg. Helaas..

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 22:25 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.