• DEZE WEDSTRIJD IS AFGELOPEN.


    De jury is eruit! Na lang raadplegen zijn we eruit. De laatste twee deelnemers, Bashuan en OHMYSERGIO hebben beide een zeer goede laatste opdracht ingeleverd. De jury heeft zichzelf zwaar op de proef moeten stellen en oude inzendingen erbij moeten pakken om de winnaar te bepalen, maar we zijn eruit.
    Gefeliciteerd, OHMYSERGIO!

    De prijzen:
    #1 - Nienke, jij krijgt iets naar keuze in de spotlight, en jou username komt een maand lang op mijn profiel te staan. Oók zal ik een promotietopic voor een van je stories openen. Geef even door wat er in de spotlight moet en wat in het topic. Heel erg goed gedaan!

    #2 - Andrea, jij ook heel erg bedankt voor het meedoen. Je deed het zeer goed, en voel je alsjeblieft niet teleurgesteld- je hebt een geweldige prestatie neergezet. Daarom win jij ook een promotietopic voor iets naar keuze. Geef even door voor wat ik het moet maken. Super gedaan!

    #3 - Die is er helaas niet, aangezien Actors, Coloredwords en Pukkel
    xDing alledrie niets inleverden bij de voorlaatste opdracht. Maar dat betekent wel dat jullie alledrie derde zijn. Jullie winnen niets, maar het is sowieso een hele eer derde te zijn. Goed gedaan!

    Extra dank aan:
    Ik wil mijn twee overige juryleden bedanken voor hun harde en goede werk en hun inzet zo snel en eerlijk mogelijk te becijferen.
    Assassin en Paintbrush, bedankt!

    En natuurlijk de overige deelnemers bedankt. Zonder jullie zou deze wedstrijd niets zijn. Bedankt:

    Shokubeni, Ironhide, Denmark, Painfull, SasXStar, Conflate, Opium, Ivory, Actors, Coloredwords en PUKKEL
    xDing.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 19:08 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ga wel weer eens gezellig meedoen.


    Life is hard and then we die

    OW, what the f*ck, Ik doe wel gwn mee xD

    maar, w8 hoeveel rondes? :| Want per 7 juli ben k op vakantie xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Reset schreef:
    Ghehe, ik kan niet schrijven op 'commando'. (krul) Maar iedereen die meedoet, veel succes! (:


    MUSIC && FASHION

    Painfull schreef:
    Ik doe al ook al in een andere verhalenwedstrijd mee =$ alleen mag ik ook met deze mee doen ?

    Ja hoor, als je zeker weet dat je genoeg tijd hebt om gewoon je opdracht in tijd in te leveren? :')


    Hope goes lost but never dies.

    Honduras schreef:
    OW, what the f*ck, Ik doe wel gwn mee xD

    maar, w8 hoeveel rondes? :| Want per 7 juli ben k op vakantie xD

    Er zijn 5 rondes, dus duurt het 10 weken. Ik weet dat er mensen op vakantie gaan, dus ik zal dat even aanpassen bij de info. :')


    Hope goes lost but never dies.

    Nienke doet mee :Y)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Er kunnen nog 3 mensen meedoen (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Oke, Dan wil ik ook wel meedoen ;)

    K kan het altijd proberen hé (A)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 15:29 ]


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik wil wel meedoen. Ik moet alleen even vragen wanneer ik precies weg ga en wanneer ik terug kom. Maar dat meld ik je tijdig :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ik doe mee ;d


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dan is hij nu vol & zal ik de eerste opdracht erop zetten. :')


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    Dan is hij nu vol & zal ik de eerste opdracht erop zetten. :')


    Woehoeee! Dan verveel k me ook nie meer xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Casanova schreef:
    (...)
    Ja hoor, als je zeker weet dat je genoeg tijd hebt om gewoon je opdracht in tijd in te leveren? :')


    haha shit XD zag het nu pas :$
    mjaa ik heb genoeg tijd XD (vakantiee)
    mjaa zit vol =P

    achjaah pech gehad =D

    iedereen veel succes


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh, dit is echt shit zeg! Ik wil de hele tijd met dit soort dingen mee doen, maar kom telkens te laat! Kunnen jullie me de volgende keer waarschuwen als jullie zoiets weer hebben? :4


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Deze eerste opdracht vind ik stiekem heel stoer. Niet omdat het zo geweldig leuk is, maar omdat het heel nieuw is =3


    Life is hard and then we die