• Ik heb dus een héél, héél groot probleem. Ik moet aanstaande maandag de 'merengue', een best wel intieme Spaanse dans, uitvoeren met de vreselijkste, dikste en irritantste jongen van de school. Echt, ik haat hem. En nu heb ik 2 opties:

    Optie 1 : Gewoon even doorbijten en met hem die dans doen, en mezelf ronduit voor lul zetten.
    Optie 2 : Gewoon -zoals vanmiddag bij het oefenen- om de andere koppels heen dansen, hem niet aanraken en 'kinderachtig' genoemd worden door de rest van de klas.

    Help! Which one? D:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 8:40 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Hm, tóch wel optie 1. Whatever, de zomervakantie komt eraan en tegen de tijd dat school weer begint is iedereen het weer vergeten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Optie 1 :')?


    I don't need words to feel those lips.

    ik zou me echt schamen =O
    niet echt goeie peptalk . .
    maareh... kinderachtig zijn toch nog :'D
    beter dan dat ze gaan roepen dat jullie een stel zijn, toch?
    of ziek zijn... xd
    nee, vergeet mij...

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 22:21 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Cadillac schreef:
    Hm, tóch wel optie 1. Whatever, de zomervakantie komt eraan en tegen de tijd dat school weer begint is iedereen het weer vergeten.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nou en. ik zou optie een kiezen. Wat als hij zo tegen jouw zou doen. Dat zou jij toch ook lullig vinden?


    SLOAN.

    optie 3; niet gaan?:P

    Ironhide schreef:
    optie 3; niet gaan?:P

    Sorry, maar, :$, -plat (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Guitarsolo schreef:
    Nou en. ik zou optie een kiezen. Wat als hij zo tegen jouw zou doen. Dat zou jij toch ook lullig vinden?

    Optie 1. Jij zou het ook klote vinden als hij zo doet tegen jou.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het is best kut voor hem, maar kan je niet plotseling een zeldzame griep krijgen? ^^


    Get back motherfuckerz'

    Omg ik zou niet eens naar school gaan : O


    --

    Je hebt twee opties. Of je wordt plots "ziek", of je trekt je niets aan van de rest. Geef toe: als jij in zijn plaats was, zou je het toch ook erg vinden als niemand je leuk vond?

    Maar ik begrijp je vervelende situatie, is niet prettig...Ik zou het er zelfs ook moeilijk mee hebben.

    Cadillac schreef:
    Hm, tóch wel optie 1. Whatever, de zomervakantie komt eraan en tegen de tijd dat school weer begint is iedereen het weer vergeten.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zou het zelf vreselijk vinden.
    Maar als ik moest kiezen en het was verplicht zou ik toch maar even doorbijten.
    Het is maar één keer dus het kan vast geen kwaad.


    "Don't look back, you're not going that way."

    1.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse