• het boek heet: voor ik doodga en het is een vertaling van een engels boek (before I die). het gaat over een 16 jarig meisje dat kanker heeft en niet meer genezen kan worden, ze maakt een lijst van 10 igen die ze nog wil doen voor ze doodgaat. Ik vond het een fantastisch boek en ik kon bijna niet stoppen met lezen, ook moest ik aan het eind bijna huilen maar er zitten ook leuke stukjes in. Je kan et bij de jeugd afdeling vinden onder de C boeken als jullie nog mooie boeken weten zet ze er dan AUB bij, Alvast bedankt.
    Gr. didyouknow(Nicole)(doeg)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 12:01 ]


    "By the way... He went <- that way ->" ~ the Cheshire Cat

    Die heb ik ook gelezen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 22:12 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Ik lees geen jeugdboeken meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wil hem niet lezen want ze overleeft et niej en da vind ik eng:$ want ik lees boeken alleen s'avonds en s'avonds ben ik kapot emotioneel


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wie heeft het geschreven?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    BAM. Veel plezier ermee, het is echt prachtig. <3


    It's time to be happy again.

    je moet echt lezen 3x pelzer het is een triologie, bestaat uit ; ik was niemand, ik had geen huis, ik had geen naam. het gaat over een jongetje die door zijn moeder zwaar mishandeld word. en dan komt hij uitijndelijk in een pleeggezin. zijn moeder vind hem en wil hem dood hebben en dan moet hij uitijndelijk onderduiken om opnieuw te beginnen. het boek is zo zielig. hij word gewoon door zijn eigen moeder op het fornuis gelegd. ik heb bij dat boek zoveel gehuild.\\maar ik ga dat andere boek ook wel lezen.(dance)


    yes i'm dumb! okay? now move on.

    Dat heb ik enkele weken gelezen voor een boekbespreking voor Nederlands ;] Het is een prachtig boek <3


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    GuitarGs schreef:
    Wie heeft het geschreven?

    Jenny Downham :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik ga hem lezen denk ik!
    Dankjewel (K)

    een vriendin van me heeft het ook gelezen, voor school, maar zij vond hem juist wat te langdradig en lastig door heen te komen,,
    ik heb er zelf niet echt een mening over omdat ik hem natuurlijk niet gelezen heb, maar ik zou er zelf ook niet zo snel aan beginnen,,


    Never forget the things that make you smile

    Oh. Dan zal ik hem ook is lezen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heb ik gelezen, absoluut een PRACHTIG boek! (H)


    You are beautiful, you are love.

    Die heb ik ook gelezen! Supermooi!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Die heb ik gelezen, vond 'm erg mooi!

    Heb ik al gelezen en ik was er niet heel erg weg van (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.