• Hoi! Deze vragen heb ik nodig voor mijn story, het zou fijn zijn als je even reageert. :D

    - Oude Engelse voornaam. Voor een jongen. Zijn naam is tot nu toe William, maar ik heb nog een doopnaam nodig, haha.
    - Engelse achternaam
    - Hoe ziet voor jou de 'perfecte' jongen er uit?

    Klik hier voor de story.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 17:44 ]


    Never give up on things that make you smile.

    - Oude Engelse voornaam: voor een meisje of een jongen? Anders Elisabeth en William.
    - Engelse achternaam: Stone?
    - Hoe ziet voor jou de 'perfecte' jongen er uit? Pfft, I don't know ;o. Ik val op verschillende types xD.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    -Samantha, Elizabeth?
    -Mc... nogwat.
    -Uuuuh haren naar achter getrokken (Er zijn al 3 guys die dat hebben en die vind ik hot 8D), zo'n shirt met wijde halsopening ofzo met een ketting (dat is sexy Dx en 2 guys die dat hebben zijn hot).


    I live for the applause, you will die for it.

    - Oude Engelse voornaam.
    James, William, Edward
    Elisabeth, Ann, Mary
    - Engelse achternaam
    Smith, Johnson, ...
    - Hoe ziet voor jou de 'perfecte' jongen er uit?
    Bruin haar
    Kleur ogen maakt niet uit.
    Alternatieve types.
    Hoeft niet per se gespierd, maar liever geen buikje. (krul)
    En het haar moet slag hebben of krullen!:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    William McGregor

    Donker haar of bruin-blond, groene of echt zwarte ogen. Een slag in zijn haar ofwel krullen ( maar niet té ), grote handen, iets onperfects aan hem, dat hij niet helemaal ideaal lijkt. Een strakke kaaklijn en een ietwat serieus uiterlijk. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 17:55 ]


    All was well.

    JBM schreef:
    William McGregor

    Donker haar of bruin-blond, groene of echt zwarte ogen. Een slag in zijn haar ofwel krullen ( maar niet té ), grote handen, iets onperfects aan hem, dat hij niet helemaal ideaal lijkt. Een strakke kaaklijn en een ietwat serieus uiterlijk. :Y)

    Exactly. Jean-Baptiste Maunier._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, William is een goede. Doopnaam: William Arthur McCane.
    Blond (duuh), slag in het haar, brede schouders en wat gespierd. Geen Schwarzenegger-spieren. Wat losse nonchalante kleding. Blauwe of grijze ogen -kwijl- Yeah, das mijn uiterlijk perfecte jongen zo'n beetje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor een doopnaam? Haha ik lees de bijbel tegenwoordig.
    Sem, Chem, John (van Johannes).


    Your make-up is terrible