• Ik heb dus een héél, héél groot probleem. Ik moet aanstaande maandag de 'merengue', een best wel intieme Spaanse dans, uitvoeren met de vreselijkste, dikste en irritantste jongen van de school. Echt, ik haat hem. En nu heb ik 2 opties:

    Optie 1 : Gewoon even doorbijten en met hem die dans doen, en mezelf ronduit voor lul zetten.
    Optie 2 : Gewoon -zoals vanmiddag bij het oefenen- om de andere koppels heen dansen, hem niet aanraken en 'kinderachtig' genoemd worden door de rest van de klas.

    Help! Which one? D:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 8:40 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Eyeliner schreef:
    Omg ik zou niet eens naar school gaan : O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Cadillac schreef:
    Hm, tóch wel optie 1. Whatever, de zomervakantie komt eraan en tegen de tijd dat school weer begint is iedereen het weer vergeten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maar hij is echt heel erg... D:


    Hope goes lost but never dies.

    aaaaaaaaaaaaaaaaach.
    wat vreselijk voor je.
    Ik zelf zou niet gaan.
    Maar ik denk toch optie 1? ;oo
    succes met de dikste, vreselijkste en irritentste jongen van de school. (flower)(flower)(flower)(flower)


    Smiling but close to tears.

    ik zou toch voor optie 1 gaan...
    vraag jezelf eens af, waarom is hij zo zoals hij is? hoe zou jij het vinden als je behandeld wordt als een freak? misschien ontdek je wel een heel nieuwe kant van hem als je eens je eigen oordeel aan de kant zet en hem een kans geeft...misschien is het wel de moeite waard;)

    nou ja...ik ken hem niet, maar misschien dat je mijn "ik-bedoel-het-goed"-praatje wel van pas komt^^
    succes:D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    You can do this._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vampira schreef:
    ik zou toch voor optie 1 gaan...
    vraag jezelf eens af, waarom is hij zo zoals hij is? hoe zou jij het vinden als je behandeld wordt als een freak? misschien ontdek je wel een heel nieuwe kant van hem als je eens je eigen oordeel aan de kant zet en hem een kans geeft...misschien is het wel de moeite waard;)

    nou ja...ik ken hem niet, maar misschien dat je mijn "ik-bedoel-het-goed"-praatje wel van pas komt^^
    succes:D


    maar hij kan er zelf iets aan doen als hij weet dat andere hem een freak vinden.


    Smiling but close to tears.

    Paraguay schreef:
    You can do this._O_

    I hope so, ahaha. Het lijkt er dus toch op dat ik het toch maar gewoon moet gaan doen... ARGH. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Argentinia schreef:
    (...)

    maar hij kan er zelf iets aan doen als hij weet dat andere hem een freak vinden.

    Pff, ik weet niet hoor, misschien wordt die jongen gewoon niet GEACCEPTEERT? :S


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    Pff, ik weet niet hoor, misschien wordt die jongen gewoon niet GEACCEPTEERT? :S


    De meeste jongeren worden beoordeeld op hun uiterlijk en gedrag.
    als hij weet dat mensen hem een freak vinden, kan hij er iets aan doen.
    hij kan zich anders gaan gedragen en misschien zn uiterlijk veranderen.
    maar als het hem niks boeit ofzo? (krul)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 9:16 ]


    Smiling but close to tears.

    IvoryCoast schreef:
    Optie 1. Jij zou het ook klote vinden als hij zo doet tegen jou.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Argentinia schreef:
    (...)

    De meeste jongeren worden beoordeeld op hun uiterlijk en gedrag.
    als hij weet dat mensen hem een freak vinden, kan hij er iets aan doen.
    hij kan zich anders gaan gedragen en misschien zn uiterlijk veranderen.
    maar als het hem niks boeit ofzo? (krul)

    Maar misschien is hij wel zichzelf? =]


    ars moriendi

    als hij irritant is,, en je hem haat voor een reden (wel een goede reden xD((is het rede of reden?)) dan zou ik gewoon niet gaan.


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Gewoon doorbijten, het duurt niet zo heel erg lang, waarschijnlijk. Je bent er zo weer van verlost.


    Just a simple "I love you" (:

    Gewoon doen. Wie weet ziet hij er wel net zo tegenop op met jou te dansen om wat voor reden dan ook? Beetje zielig als je hem dan zo laat staan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen