• De stelling van vandaag luidt:
    Verliefd zijn op een bekend persoon is kut

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ben het eens met de meeste, je kan niet echt verliefd zijn op een bekend persoon, tenzij je diegene écht kent... naja die kans is er, maar hij is niet zo groot moet ik nodig zeggen xD ik ken er een aantal :X xD
    maargoed, het is wel vervelend als je 'verliefd' bent op een beroemd iemand, vooral als je ook nog eens inziet dat je geen kans maakt...
    maarja wat maakt het uit om erbij te blijven dromen? zolang je maar wel je ogen open houd voor jongens om je heen! (ja dat is moeilijk, dat weet ik ook xD)


    Te quiero y solamente usted.

    Oneens.
    -Sorry dat ik het zeg-
    Maar je kan gewoon niet verliefd zijn op een beroemd persoon.
    want je kent die persoon nieteens.


    Smiling but close to tears.

    ik weet hetniet ik ben niet verliefd op iemand dat bekend is (:


    Keep on smiling

    Als ik 'verliefd' word op een bekend persoon weet ik toch wel dat diegene onbereikbaar is en ik diegene alleen op concerts kan zien, en hoop hebben is kut maar dromen mag altijd toch (:


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Je kan het geen verliefd noemen
    Mensen vinden allen de persoon leuk eruit zien en vinden ze leuk doen hoe ze praten bij een interview
    Maar neiamnd wete hoe ze in het echt zijn.
    Misschien zijn ze wel heel gemeen.
    Dus nooit vooroordelen hebben op mensen ookal zijn ze beroemd.


    Ivar Oosterloo.

    Lijkt me wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Portugal schreef:
    Tenzij diegene die bekende persoon in het echt kent vind ik niet dat die persoon echt kan zeggen dat hij/zij 'verliefd is'. So they have to get over it.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sixteen schreef:
    Ja.. tenzij je diegene écht kent..


    Save friends, you need them.

    @Sutherland: je kan echt wel écht verliefd op iemand zijn, dat weet ik uit eigen ervaring. ik ging er ook zó enorm in op dat het echt voelde alsof we iets hadden, sounds kinda psycho, right? whatever, ik was i.i.g wel blij, en daar gaat het toch om? Denk er gewoon niet te veel over na van: Oh, hij wil me toch niet. Want daar wordt je alleen maar ongelukkig van. Wees gewoon verliefd en blij.


    Ghetto Princess

    eens


    Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

    ok, dat is kut, maar je kent die persoon toch helemaal net en valt dus enkel voor zijn uiterlijk.. zoo erg is het dan tooch oo weer neit (:

    heel erg! ik vind dat naar je kan nooit zeker zijn of hij je leuk vind

    Het is geen liefde, maar verliefdheid. Pas als je die persoon gaat accepteren zoals hij écht is en niet meer zoals jij denkt dat hij is, kan je overgaan tot liefde. Maar dan moet je hem wel natuurlijk al in het echt meerdere malen gesproken hebben.

    En even op de reactie's van de andere mensen hier; Het is best mogelijk dat jij jouw celeb crush ontmoet en jullie heel misschien wel wat krijgen. Maar dan moet hij/zij natuurlijk ook wel aan een paar voorwaarden voldoen. Hij/zij moet willen met een fan gaan, hij/zij mag niet te ver weg wonen, want dan ben je er ook vet mee en hij/zij moet natuurlijk niet getrouwd of een relatie hebben ofzo, al is dat laatste nog mogelijk. En natuurlijk het leeftijdsverschil en taal en stuff spelen ook een rol.

    Ik zeg nou niet dat het gaat gebeuren, ik zeg gewoon dat het niet geheel onmogelijk is, maar het is wel maar een minieme kans.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 17:55 ]


    All was well.

    JBM schreef:
    Het is geen liefde, maar verliefdheid. Pas als je die persoon gaat accepteren zoals hij écht is en niet meer zoals jij denkt dat hij is, kan je overgaan tot liefde. Maar dan moet je hem wel natuurlijk al in het echt meerdere malen gesproken hebben.

    En even op de reactie's van de andere mensen hier; Het is best mogelijk dat jij jouw celeb crush ontmoet en heel misschien wel wat krijgen. Maar dan moet hij/zij natuurlijk ook wel aan een paar voorwaarden voldoen. Hij/zij moet willen met een fan gaan, hij/zij mag niet te ver weg wonen, want dan ben je er ook vet mee en hij/zij moet natuurlijk niet getrouwd of een relatie hebben ofzo, al is dat laatste nog mogelijk.

    Ik zeg nou niet dat het gaat gebeuren, ik zeg gewoon dat het niet geheel onmogelijk is, maar het is wel maar een minieme kans.

    O.o daar heb je wel gelijk in O.o

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    O.o daar heb je wel gelijk in O.o

    Danku zeer. :Y)
    Er zijn trouwens wel voorbeelden van fans die nu met hun idool zijn. :')
    Zoals Tom Cruise met dat meisje. Zij was al een fan van hem toen ze 15 was en hij al in mission impossible speelde enzo. Dus zeg nou niet dat het onmogelijk is. :9~ Natuurlijk ga je niet met Nick Jonas ofzo een relatie krijgen.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 17:57 ]


    All was well.