• Zondag, 23 Januari, hebben ze mijn verzorgpaard laten inslapen. Ze haalde net niet haar 24e verjaardag wat best oud is voor een Fries. Ik zat toen in een wok restaurant en werd opgebeld of ik er nog bij wou zijn. En dat kon niet. Want ik zat in Emmen en was uit eten met mijn ouders, broers en schoonzus. Die maandag was het geen leuke dag voor mij, want het enigste wat ik deed was huilen en haar weer voor mijn geest halen. Ze heette Marie-Anne, en ze liep als eerste niet weg voor mij in het weiland, ik kon haar altijd rustig pakken, en de rest niet. Sinds die dag heb ik een sterke band met haar opgebouwd, en ik vond het leuk om haar nog 2 jaar gekend te hebben. Gisteren was ik tot 22:00 uur bezig met een filmpje over haar, en die is nu aan het uploaden op Youtube. Dus als 'ie klaar is, zet ik hem in een topic hier op Q. Vandaag was ik daar dus weer, en werd ze dus opgehaald met via een vrachtwagen met kadaver bak. Ik heb het dus zien gebeuren dat ze werd opgetild met een grijparm en in die kadaver bak viel. Ik kan het nog steeds geen plekje geven, en soms kan ik zomaar gaan huilen omdat ik het gewoon super raar vind dat ze er niet meer is. Dagen dat ik me slecht voelde nam ik altijd een kijkje bij haar in het weiland, en zij liet me weer goed voelen. Maar dit is de reden dus dat ik even een break neem met het schrijven aan mijn verhalen. Inmiddels hangt er al een A3 foto van haar aan mijn muur, en kan ik het nog steeds geen plekje in mijn hart geven.

    Bedankt voor het lezen in iedergeval. (flower)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sterkte daarmee (; Een band met een dier is altijd one of a kind.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    you know i'm here for you.
    iloveyoulien, sterkte nogmaals. <3


    Hope goes lost but never dies.

    Aahw Lien(H)
    Dat is echt kut ):
    oke, ik wist het al wel, maar ik heb je nog niet eens sterkte gewenst:O Slechte ik!
    Heel veel sterkte leukerd(H)
    Er komt een dag dat het je wel lukt om het een plekje in je hart te geven, is het niet nu dan komt het later..
    Geef het de tijd(H)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oh bah, ik zou echt niet kunnen aanzien hoe mijn verzorgpaard in zo'n vrachtwagen wordt getild o.o
    Heel veel sterkte (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik weet hoe het voelt om een paard teverliezen. De mijnen lag opeens doodt in haar stal en ik had gewoon een week niet gepraat tegen mensen. Niemand weet hoe ie doodt is gegaan. Ik mis hem nog steeds maar sinds dien ben ik nooit meer gaan paard rijden. Sterkte meid (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind het zo erg voor je. Het is nooit leuk om een dierbare te verliezen.
    Ik ken het, op die momenten ga je echt door een hel.
    Heel veel sterkte (flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Iedereen bedankt voor jullie steun! (flower)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik snap wel dat je nu even heeeel erg van slag bent
    ik was al van slag toen mijn konijn dood ging
    met een paard heb je natuurlijk een veeeeeel hechtere band dus daar moet je al helemaal van streek van zijn
    heeel erg veel sterkte (H)(H)


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    ps. waarom moest ze worden ingeslapen???


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    limitless schreef:
    ps. waarom moest ze worden ingeslapen???


    Die dag daar voor, zaterdag dus, kreeg ze zand koliek. En die zondag kreeg ze schijnbaar een hersenbloeding en zat ze in een 'lijdface' zeg maar, en dat wouden we niet. Ik was er zelf niet bij, want ik zat toen in het restaurant.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ...
    ohmygod
    ;_;


    I live for the applause, you will die for it.

    Sterkte. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg, :o
    ik ben er voor je lien <3
    sterkte, echt waar =$ (flower)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Absolution schreef:
    Ik vind het zo erg voor je. Het is nooit leuk om een dierbare te verliezen.
    Ik ken het, op die momenten ga je echt door een hel.
    Heel veel sterkte (flower)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Heel veel sterkte ermee, en ik hoop dat je er overheen komt! (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.