• ja, de kapster was er net en ik wilde mijn haar op mijn gewone lengte en stijl houden. de vorige was ik er namelijk helemaal niet tevreden over omdat ze het veel te kort had geknipt!! maar ik laat dus een plaatje zien van hoe ik mijn haar wil - lang en stijl- gaat dat mens d'r eigen gang en knipt ze het weer zo kort:( en in lagen nu heb ik dus nix van wat ik wilde!! voor de 2de keer!!! ik ga gelijk een andere kapster zoeken!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    love is in the air... but i can't fly

    :O Wat erg!! ik zou ook meteen een ander zoeken!


    Felix

    zeker een nieuwe kapster zoeken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    omg, dom mens! Ö


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik ook.
    Want ik had een goede kapper alleen was het zo'n zaak waar je meerdere had. En elke keer was het weer een andere ofzo en laatst was er ene boos omdat ik naar een andere vroeg en niet naar haar!
    En dan komt de bazin daar tussen en ontkleurt ze volledig mijn haar opnieuw terwijl ik enkel mijn uitgroei wou! Dus misschien ga ik morgen naar een andere waar het zonder afspraak is!

    ok, onmiddelijk een andere zoekn dus ;o


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.


    Whaha ik zou daar een keer voor de deur gaan staan met een groep vriendinnen en dan overduidelijk zeggen: "Nou, hier moet je niet komen! Alleen als je in een horror film wilt meespelen!"
    :"D!
    <3


    Beautiful people, are people who smile.

    @ username

    zou ik graag willen doen maareh het is een thuiskapster:P


    love is in the air... but i can't fly

    Dat had ik na de eerste keer al gedaan, denk ik ;$ Maar ga idd snel op zoek naar een nieuwe. Voor een goede kapper kun je alleen best lang zoeken x']


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    Dat had ik na de eerste keer al gedaan, denk ik ;$ Maar ga idd snel op zoek naar een nieuwe. Voor een goede kapper kun je alleen best lang zoeken x']

    Ghehe, mijn kapper ligt naast de deur en altijd als ik wat wil ofzo, komt het er nog beter uit!


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Omg, snel wegwezen daar. Een andere zoeken zal dus de boodschap zijn.


    Take me to wonderland

    had ik ook eens ik wilde half lang EN IK KREEG EEN BOBLIJN!

    erg, idd andere kapper zoeken joh!:O
    ze is gewoon jaloers op jouw haar!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Holy fxck O.O

    Dit is het worst case scenario. Het soort gebeurtenissen waar ik echt terrified like hell van word. (Ja, ik hecht veel waarde aan haar. Mijn fetish zo'n beetje..)
    Gelukkig groeit het nog aan ^^ En ja, andere kapper. ASAP.


    No growth of the heart is ever a waste