• De stelling van vandaag luidt:
    Verliefd zijn op een bekend persoon is kut

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Washington schreef:
    Eens. Diegene is onbereikbaar. En de gedachtes dat hij ieder meisje kan kiezen wie hij wilt maakt je hopeloos.


    Agree.


    Where ever you go, there you are.

    Washington schreef:
    Eens. Diegene is onbereikbaar. En de gedachtes dat hij ieder meisje kan kiezen wie hij wilt maakt je hopeloos.


    dream, dare, fly!

    Flashpoint schreef:
    Tenzij diegene die bekende persoon in het echt kent vind ik niet dat die persoon echt kan zeggen dat hij/zij 'verliefd is'. So they have to get over it.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Het ligt eraan of je die persoon ook echt kent, en anders is het niet verliefd zijn.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    RESCUExME schreef:
    Hmm, half akkoord maar half ook niet. Ten eerste ben je nooit écht verliefd, al kan je wel helemaal een verliefd gevoel hebben. Ten tweede heb je dan dat verliefde gevoel voor het beeld dat je hebt van die persoon, en niet voor wie hij/zij echt is want je kent hem/haar natuurlijk niet. En ik vind het op zich best leuk, omdat je er dan lekker over kan dromen zonder dat het echt iets wordt, dan ga je vaak extra hyper doen. Het is wel kut als je op de één of andere manier echt een relatie met die persoon zou willen, want dat is natuurlijk niet mogelijk.


    Scream for mercy!

    Washington schreef:
    Eens. Diegene is onbereikbaar. En de gedachtes dat hij ieder meisje kan kiezen wie hij wilt maakt je hopeloos.

    Helemaal eens


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Als je diegene echt kent, en hij/zij vindt jou ook leuk, dan opzich niet. Maar als je hem niet persoonlijk kent vind ik niet dat je kan zeggen dat je er verliefd op bent.


    I'm not your princess

    Soms.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Je kan niet verlief zijn op iemand die je niet kent.
    Verder zal ik het niet weten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oooooooooo! Je mag niet schelden op Quizlet!(N)

    En tja, ik ben het wel met Exercitus eens, maar als je écht verliefd bent lijkt het me idd niet zo geweldig.xd


    everything, in time

    RESCUExME schreef:
    Hmm, half akkoord maar half ook niet. Ten eerste ben je nooit écht verliefd, al kan je wel helemaal een verliefd gevoel hebben. Ten tweede heb je dan dat verliefde gevoel voor het beeld dat je hebt van die persoon, en niet voor wie hij/zij echt is want je kent hem/haar natuurlijk niet. En ik vind het op zich best leuk, omdat je er dan lekker over kan dromen zonder dat het echt iets wordt, dan ga je vaak extra hyper doen. Het is wel kut als je op de één of andere manier echt een relatie met die persoon zou willen, want dat is natuurlijk niet mogelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gewoon niet verliefd worden dan.:P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Washington schreef:
    Eens. Diegene is onbereikbaar. En de gedachtes dat hij ieder meisje kan kiezen wie hij wilt maakt je hopeloos.

    nog nooit meegemaakt :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H