• Ik moet veel reizen voor mijn werk en school en in de trein of bus schrijf ik vaak op mijn telefoon stukken verhalen. Dit zou natuurlijk veel handiger zijn met iets groters, dus ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met tablets? Geen laptop, want die van mij is te groot en houdt maar 15 minuten vol zonder stroom aansluiting. Ik wil graag een goedkope tablet kopen. (Absoluut geen Apple tablet ofzo want daar heb ik namelijk geen geld voor). Maar heeft iemand hier ervaring mee en schrijf je vaak op je tablet?
    Ik was al naar deze aan het kijken: ACER iconia maar heb niet echt veel verstand van alles wat erop en eraan zit.
    Iemand ervaring mee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Mijn vriendje heeft een tablet met een extern toetsenbord bij. Dan heb je gewoon een minilaptop, dus voor verhalen te schrijven op de trein zou dat ideaal zijn. Let dan wel op dat als je een tablet koopt, je een toetsenbord kan vinden dat erop past. Tenzij je zonder toetsenbord ook fijn vindt. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik vind het altijd erg vervelend typen op een tablet, dus als je er vooral op wilt schrijven zou ik er een los toetsenbord bij kopen als ik jou was. Dat betekent wel dat je eigenlijk al gewoon een soort minilaptop hebt. Ik heb geen idee wat al dit soort dingen kosten, maar misschien is het het dan wel waard om ook even naar kleine laptops te kijken. Die lijken mij persoonlijk eigenlijk wel handiger voor wat je ermee wilt doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wij hebben een kleine schattige ASUS-laptop die het wel een paar uur doet zonder dat je 'm aan de oplader hebt hangen. De juiste instellingen helpen al een hoop


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Misschien kun je op een tweedehandse site kijken? Zoals natuurlijk marktplaats. Daar zijn ze een stuk goedkoper. Anders in google in typen: Goede goedkope tablets. Dan krojg je vast wel goede sites te zien waar ze goedkope tablets op een rijtje zetten.


    I still think of the guitar bible.

    Square schreef:
    Ik vind het altijd erg vervelend typen op een tablet, dus als je er vooral op wilt schrijven zou ik er een los toetsenbord bij kopen als ik jou was. Dat betekent wel dat je eigenlijk al gewoon een soort minilaptop hebt. Ik heb geen idee wat al dit soort dingen kosten, maar misschien is het het dan wel waard om ook even naar kleine laptops te kijken. Die lijken mij persoonlijk eigenlijk wel handiger voor wat je ermee wilt doen.


    This.


    Bad decisions make good stories.

    Ligt eraan. Ik zou voor Apple gaan, maar dat komt omdat ik ook een Macbook, iPhone en iPod touch heb.. Maar als je het geld er niet voor over hebt.. zou ik - persoonlijk - niet voor zo'n tablet gaan maar voor een mini laptop. Mijn zus heeft er eentje en ze gebruikt hem meer dan d'r iPad.


    To infinity and beyond •

    Asus schijnt behoorlijk goed te zijn (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je kan ook kijken naar een netbook. Die verbruiken weinig stroom en zijn makkelijk mee te nemen en zeker goedkoper dan laptops. Typt ook een stuk makkelijker, uiteindelijk ben je denk ik wel even veel geld kwijt als je een tablet en een toetsenbordje ervoor moet kopen.


    Your make-up is terrible

    15 minuten maar? Een netbook haalt makkelijk 8 uur en is vaak net zo duur als een goede tablet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Google Nexus 7. 250 euro voor 32 Gb, beste 7 inch tablet. Groter dan dat is niet draagbaar genoeg

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 20:15 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb een HTC Sense. Hij is klein, en het typt... meh. Ik vind de auto-correctie irritant, maar dat zal je wel bij veel tablets hebben. Hij is 7 inch, dus je kunt hem makkelijk in je hand houden of meenemen. :Y)
    Ik heb hem gekocht voor €250.

    Square schreef:
    Ik vind het altijd erg vervelend typen op een tablet, dus als je er vooral op wilt schrijven zou ik er een los toetsenbord bij kopen als ik jou was. Dat betekent wel dat je eigenlijk al gewoon een soort minilaptop hebt. Ik heb geen idee wat al dit soort dingen kosten, maar misschien is het het dan wel waard om ook even naar kleine laptops te kijken. Die lijken mij persoonlijk eigenlijk wel handiger voor wat je ermee wilt doen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.