• De stelling van vandaag luidt:
    Verliefd zijn op een bekend persoon is kut

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, maar verliefd omdat je hem mooi vindt, is ook anders dan verliefd zijn, zoals je op niet bekende personen wordt. Als je met het laatste geval opgeschept zit, dan is dat echt wel kut. Maar met het eerste geval is dat niet erg (:

    Het verliefd zijn niet.
    Het feit dat je die persoon niet kunt krijgen wel.


    I clicked my heels and wished for you.

    ja... zeer kut


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Wat is dat nu met 'Je kan niet echt verliefd zijn op een beroemdheid'. Tuuurlijk kan dat wel! Hallo? Ooit gehoord van liefde op het eerste gezicht? Ja, je kan wel verliefd worden.
    Maar het is inderdaad best kut, want je weet dat je hem/haar nooit gaat hebben en toch zit je met zo'n rot liefdesgevoel.

    Idd het is heel kut, want je kan hem nooit zien of je gaat er nooit een koppel mee worden..


    Stop wishing, Start doing..

    pompiedompim schreef:
    Ja.

    We weten allemaal hoe het komt. Arme Nouk ):


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Nog nooit meegemaakt, dus geen mening (:


    Never run out of reasons to smile...

    Eens!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Believing schreef:
    Waarom blijft iedereen zeggen dat het niet kan? Het klinkt misschien onlogisch of onwerkelijk, maar het kan echt. Ik heb geen zin om hier m'n hele verhaal te vertellen, maar ik wil wel even zeggen dat ik het helemaal met deze stelling eens ben, ook al kan het ook z'n leuke kanten hebben.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik vind het niet kut, maar dom.
    Want wees realistisch. de kans dat je met zon persoon krijgt is 0,00000000000000etc..1. afgerond 0 dus. Je mag er best over fantaseren, want dat is normaal. Maar echt "verliefd". nee


    The economy is suffering, let it DIE!

    Op een onbekend persoon ook als het niet wederzijds is dus eens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben eens én oneens!
    Mijn verhaal in het kort:
    Ik ben altijd al helemaal gek geweest van TH en dan vooral de Kaulitz broertjes.
    Via via kwam ik aan hun msn en sprak ik ongeveer eens per week met Tom, soms duurde het wat langer voordat hij weer online kwam..
    We hadden elke keer de cam aan, (vandaar dat ik het zeker wist), en elke keer dat ik hem zag voelde ik mijn vlinders op hol slaan!
    Het kan dus wel, ik kende hem ook niet persoonlijk.


    Love can touch us one time, and last for a lifetime.

    RESCUExME schreef:
    Hmm, half akkoord maar half ook niet. Ten eerste ben je nooit écht verliefd, al kan je wel helemaal een verliefd gevoel hebben. Ten tweede heb je dan dat verliefde gevoel voor het beeld dat je hebt van die persoon, en niet voor wie hij/zij echt is want je kent hem/haar natuurlijk niet. En ik vind het op zich best leuk, omdat je er dan lekker over kan dromen zonder dat het echt iets wordt, dan ga je vaak extra hyper doen. Het is wel kut als je op de één of andere manier echt een relatie met die persoon zou willen, want dat is natuurlijk niet mogelijk.


    I hope you die :3

    Ik ben niet verliefd op een bekend persoon maar wel op een onbereikbaar persoon dat is ook heel kut.

    ik denk niet dat je echt verliefd kan zijn op een bekende persoon. Want je kent hem/ haar sowiso niet écht...
    Het is meestal gewoon een fantasie of een adrenaline-fan-rush ofzoiets ;D


    if being sane is being ordinary, id rather be mental