• Hoe lang sta jij gemidelt voor de spiegel voor het uitgaan?
    Ja dat vroeg ik me even af.
    Ik ben daar namelijk egt een ramp in., ;x
    elke zaterdag ga ik ruim 3 uur van tevoren kijken wat ik aan wil.., dingen passen., kijken wat leuk staat. en dan na het eten ga ik me douche, opmaken me haar doen., me aankleden die shit.
    en daar doe ik best wel heel lang over.
    -Aangezien ik tog pas rond half 12 weg ga ofzo., ;x-
    -Ja sorry me Crush Staat achter de bar daar., ;x- Vandaar!
    Nee., maar ik sta zowiezo wel heel lang voor de spiegel., zelfs voor school., en zowiezo naar buiten.
    En ik ben Btw nog geen dag thuis en me Grond licht al weer vol met kleding, omdat ik niet wist wat ik aanwouw., ;x

    But., Hoe zit dat nouw met jullie dan. want volgnes mij ben ik best wel ubberErg hierin., x'D

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 16:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Waarom gaat iedereen erbij vertellen dat ze gaan indrinken? Zo stoer of cool of wat dan ook is dat niet hoor.
    Ze had 't over hoelang je voor de spiegelstond, niet hoe jullie jezelf al willen bezatten voor jullie ook maar een club/kroeg in zijn geweest.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    2 Uurtjes.
    Douchen en haardoen. dat duurt ongeveer bij mij 3 kwartier. :'] en dan moet ik nog zoeken wat ik aan wil doen.


    I hope you die :3

    áls ik uitga, is het douchen , haar föhnen , kleren uitzoeken [5-10 min], make-up doen [10-15 min] dus in totaal 1 uur zoiets ..maar ik doe altijd súper lang over haar föhnen en als het dan nog niet stijl genoeg is wil ik het ook nog góed stijlen en dat duurt ook 20 minuten dus reken dan maar op 1.5 uur (A)


    "Be yourself, and fuck everything else" -Alex Gaskarth

    Half uur tot 3 kwartier.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hangt ervan af :Y)
    Meestal toch een anderhalf uur, denk ik.


    -

    Sneakpeek schreef:
    2 uur van te voren :
    douchen
    haar fohnen
    haar stijlen
    opmaken
    kleren zoeken


    Same (:

    1u30 tot 2u om te douchen, haar kammen, kleren aandoen, make-up, juwelendingen aandoen and tasje klaarmaken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Met douchen erbij, iets meer dan een uurtje denk ik? Niet zo heel lang allesinds :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Up schreef:
    (...)

    Melk drinken? haha.


    Ja, melk is een erg goede bodem voor veel alcohol. Ga ik in ieder geval niet kotsen.(krul)

    Anderhalf uur (:
    Douchen (duurt enorm lang bij mij), haar drogen, kleren kiezen, make-up, portefeuille en gsm zoeken.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Niet zo lang, een kwartiertje?
    Mijn haar goed leggen, wassen, boos worden dat mijn haar niet goed ligt, een poging om mijn haar goed te leggen, nog een poging om mijn haar goed te leggen en dat is het :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Wij moesten gister naar een communie, ben ik 4u bezig geweest om mij klaar te maken. Als ik gewoon weg ga doe ik er wel 2u over, maar dan echt wel met alles er in. Douchen, haar föhnen,...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij mij duurt het ook wel lang hoor ;o meer als twee uur soms (;


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Geen idee. Soms make-uppen en atijd het haar fatsoeneren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mhuahaha :p
    sorry valse lach...
    Ik heb zo ongeveer 3u nodig :P
    Das dan douche, haar droge,, en dan kleden laten uitkieze door myn persoonlijke assistente (bf vn me zus xD) en dan de kappersstoel in by myn zus en myn make-up doen :D
    maar dan zie ik er ook wel egt op men opperbest uit xP

    xx