• http://www.youtube.com/watch?v=qUsZIeSEv00

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=8380 ,

    lees deze topic es , en bekijk es die film!!

    Mensen , ga nu niej zitten zeiken dat ik oppeens haat , want ik haat haar niet!
    I vind dat ze nog altijd goeie muziek maakt !

    .. en het moet jou uitmaken omdat..? Ik denk niet dat Bill erwakker van zou liggen als Rihanna jou beledigt eigenlijk.. een soort van.. Maarja dat zal wel aan mmij liggen denk ik..


    Wie du mir, so ich dir.

    whaha


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Hou eens allemaal op

    Je hebt geen reden om haar te haten! Lees mijn argumenten opgeschreven bij dat ene topic

    Je hebt wel gelijk, --'
    Het ìs een domme actie van haar, maar laat het langs je lopen. Ik vind dat we er niet zo'n punt van moeten maken, sorry hoor.

    En Rihanna's stem/muziek kun je niet met de stem/muziek van Bill/Tokiohotel vergelijken.

    Total Different.


    -

    God, no.. Waar je over kunt zeuren,.. Hier kan ik zo niet tegen, en btw, ik vind haar in dat filmpje wel mooi zingen, beter dat ik of jij het ooit zal doen dus.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    wow het einde is best wel vals ..:S


    And all the girls in the front row scream your name.

    OMFG how awful??


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    .. en het moet jou uitmaken omdat..? Ik denk niet dat Bill erwakker van zou liggen als Rihanna jou beledigt eigenlijk.. een soort van.. Maarja dat zal wel aan mmij liggen denk ik..


    Ik ben het volkomen met je eens!


    -

    HoiHoi,

    Snap het niet helemaal eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind. Maar ik bedoel.. Als het Bill niet echt iets uitmaakt, dan hoef jij je er toch ook niet druk om te maken.. Niet rot bedoelt! Want dan maak je je alleen maar onnodig druk en voel je je boos of misschien wel slecht om iets wat Bill zelf misschien niet eens weet of erg vind.

    Kitty Purry

    Denk je werkelijk dat Bill het uitmaakt wat zij van hem vind? Nee, denk het niet hé? en btw wat is er mis met dat filmpje? Ze zingt dat liedje best mooi hoor.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    HoiHoi,

    Snap het niet helemaal eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind. Maar ik bedoel.. Als het Bill niet echt iets uitmaakt, dan hoef jij je er toch ook niet druk om te maken.. Niet rot bedoelt! Want dan maak je je alleen maar onnodig druk en voel je je boos of misschien wel slecht om iets wat Bill zelf misschien niet eens weet of erg vind.

    Kitty Purry


    Ben het met je eens!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ben het met je eens!


    Ik ook!


    -

    ALS JE RIHANNA TOCH ZO HAAT LUISTER JE NIET NAAR HAAR MUZIEK EN DOE JE MAAR WAT KLUSJES IN HUIS :Y)

    sorry maar als je nu ineens rihanna haat ofz ben je t zelfde bezig als thhaters...