• Mijn vriend is binnenkort jarig, alleen ik weet nog niet precies wat ik voor hem zal gaan kopen.
    Iniedergeval koop ik een cap voor hem, die hij in de winkel zag en graag wilde.. maar wat ik nog meer koop weet ik nog niet?
    Misschien kunnen jullie me helpen, wat kopen (of zouden jullie kopen) voor je vriend als hij jarig was?
    ( ps; ik doel niet op fotolijstjes enzovoort)

    kuss x


    <3

    Bj


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Een foto van jullie samen, maar dan niet in een lijstje, maar je kunt ook op een mok, een shirt, een kussensloop, muismat. Noem het maar op :) Allemaal bij Hema voor niet zo heel veel geld te bestellen via de webshop. ;)
    Ook kun je hem chocolade geven, doet het altijd goed bij mannen! Deze dingen heb ik mijn vriend voor zijn verjaardag gegeven, maar je zou ook zelf een leuk shirt (zonder foto van jullie) kunnen kiezen die leuk bij die cap staat, of samen uiteten op jouw kosten of misschien een cd met zijn favoriete muziek?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een externe harde schijf of een USB stick. They can save lives.


    No growth of the heart is ever a waste