• Ik ben het zelf van plan om te gaan doen! Je kan het alleen doen en samen en je kunt het goed opbouwen. Je kan er trucjes bij oefenen etc. Je valt er zeker wel van af! Ik heb het over springtouwen!

    Check maar eens op youtube, double dutch!
    Nu komt er een vraag: Waar kan je er eentje kopen voor iemand van 15 en 1.60? BartSmit ofzo?


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik gok ook op een speelgoedwinkel. Of je gaat naar een doe-het-zelf-zaak en koopt daar een paar meter gewoon touw.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb er één in de Colruyt gekocht :') maar in elke speelgoed winkel vind je wel een springtouw.

    Shade schreef:
    Ik gok ook op een speelgoedwinkel. Of je gaat naar een doe-het-zelf-zaak en koopt daar een paar meter gewoon touw.


    Smart~! Al denk ik dat een springtouw handiger is vanwege de handvaten, het touw schuurt mss.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Bij Double Dutch dacht ik ff aan wat anders ;$
    Maar, ik denk zelf een touw halen of idd speelgoedwinkels ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Bij Double Dutch dacht ik ff aan wat anders ;$
    Maar, ik denk zelf een touw halen of idd speelgoedwinkels ;)

    Hahaha me too :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Sneaky schreef:
    Nu komt er een vraag: Waar kan je er eentje kopen voor iemand van 15 en 1.60? BartSmit ofzo?


    Bij Bart Smitt heb ik ook een springtouw gekocht, maar de mijne is al kapot. Maar die was dan ook te klein, ben 1m67, en ik sprong er hard op en het touw brak in 2.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 23:06 ]


    MUSIC && FASHION

    Illuminati schreef:
    Bij Double Dutch dacht ik ff aan wat anders ;$
    Maar, ik denk zelf een touw halen of idd speelgoedwinkels ;)


    Haha ik ook.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hahah, ik springtouw ook. Ze zeggen dat je er langer van word. Euhm, ik had ze ooooooooooooooooit een keer bij de Action gekocht.


    The way we live, is the way we die