• kvoel me thuis altyd alleen.
    me broers zijn altyd op hun kamer.
    me vader en moeder zijn altyd weg.
    en dan blijf ik alleen over.
    heeft er nog iemand dit probleem?
    kvoel me echt alleen :(


    Its Now or Never. <3

    nee
    maar nodig vrienden/vriendinnen uit of ga naar hen toe of ga naar buiten ofzoo


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    nee
    maar nodig vrienden/vriendinnen uit of ga naar hen toe of ga naar buiten ofzoo


    ik woon in een klein afgelegen dorpje,
    al me vriende wonen ver weg


    Its Now or Never. <3

    ik soms ik ben enig kind en mijn moeder is ziek (ligt dus in het ziekenhuis) en mijn pa zit in het buitenland dus ik zit al de gehele week alleen


    Change, the only good thing in this world.

    Ik heb hetzelfde. Ik woon ook afgelegen, mijn broer is altijd naar vrienden en met mijn ouders kàn ik gewoon niks doen of ze zitten gewoon doelloos voor de tv.. Ik zou ook niet weten wat te doen ;s


    Don't be a drag, just be a queen.

    Probeer je broers over te halen om iets leuks met je te gaan doen :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Euhm, nee. Ik heb me nog niet echt alleen gevoeld. Mijn ouders zijn bijna altijd thuis en anders ga ik naar vrienden.


    Take me to wonderland

    xDeathBreath zei op 15 mei 2010 - 21:30:

    Ik heb hetzelfde. Ik woon ook afgelegen, mijn broer is altijd naar vrienden en met mijn ouders kàn ik gewoon niks doen of ze zitten gewoon doelloos voor de tv.. Ik zou ook niet weten wat te doen ;s


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Hmm.. Dat probleem heb ik niet, ik vind het fijn als ik alleen thuis ben. Maar ik weet niet of je muziek ofzo gewoon opzet? Want dan is sowieso de stilte om je heen weg...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ken het ook. Maar het verschil is dat ik mezelf opsluit in mijn kamer. Dit is eigenlijk ook omdat ik hier mijn computer heb en mijn ouders toch niet snel iets leuks fzoo willen doen met me.. en mijn zusje & broer ook niet dusja..
    Maar wat je zou kunnen doen is inderdaad vragen of je broers iets leuks met je willen doen (: en anders toch ondanks dat je afgelegen woont, wat vriendinnen uitnodigen. Mijn vriendinnen wonen ook 8 km bij me vandaan, maar ik ga er of op de fiets heen of ik word gebracht en als zij naar mij komen, komen ze ook met de fiets of worden ze gebracht.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 1:23 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    I know how you feel.
    ik ben gewoon op een chat site, mensen gaan zoeken om mee te praten n__n
    Heb er een hele goede vriend aan over gehouden:$ Het dood de tijd, is leul en je ontmoet gezellige mensen ;)
    Sterkte ;)


    Red de koekjes, eet de oma :Y)

    Neem een huisdier?


    Life is hard and then we die

    Mijn moeder is zo'n beetje altijd weg, mijn broer ook. Dat al sinds mijn 9e, en ik red het prima.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb er geen moeite mee.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nee.
    Ik heb dat juist het liefst.
    Dat er niemand thuis is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    k bel dan altijd mensen ^^


    Just got to make sweet love `till the break of dawn