• Nou ik heb twee ideeën voor stories en ik kan niet kiezen welke ik zou beginnen schrijven ;'D
    Plies help ? (A)

    Idee 1
    [...] is een aristocratisch meisje tijdens wereldoorlog II. De oorlog is voor haar een ver-van-mijn-bedshow en ze geniet -dankzij het geld van haar pa- van een luxueus en zorgeloos bestaan. Tot de Duitsers er lucht van krijgen dat haar vader een schakel is in een complot tegen hen. [...]'s vader stuurt haar en haar broertje weg, maar door omstandigheden sukkelt [...] op een totaal verkeerde plek. Al snel wordt ze in ruil voor haar helpende hand in de boerderij, opgepikt door een familie. [...] heeft echter rap door, dat de familie niet zo onschuldig is als ze er uit zien. Als één van de zoons terugkomt met een schotwonde in zijn schouder, begint [...]'s carrière in het Franse verzet.

    Idee 2
    Wat als je op een morgen opstaat en je alleen bent? Wat als er niemand meer is? Zoek je naar hulp ? En wie is er dan om je te helpen ?
    De zeventienjarige [1] kruipt op een dag uit haar bed en komt tot de conclusie dat ze moederziel alleen is. In de hele wijde omgeving is niemand te bekennen, hoewel alle gebouwen nog intact zijn. In paniek gaat [1] op zoek naar andere mensen. Zo stuit ze op [2], een vijfentwintigjarige man die in het zelfde schuitje zitten. Samen proberen ze zichzelf zo goed en zo kwaad als het gaat, te redden en andere overgeblevenen te zoeken. Met alle gevolgen van dien.

    - ik hoop igg dat dit in het juiste subforum staat?-

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 18:16 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Kvind ze beide wel leuk ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ghehe, Ik vindt optie 1 eerlijk gezegt wel lauw, maar optie 2 is ook wel leuk ^^
    Wil je me even melden als je aan 1 van de 2 stories begint?
    (:
    Btw: Ik vindt optie 1 dus wel het leukst ^^ (:
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Cannabis schreef:
    Ghehe, Ik vindt optie 1 eerlijk gezegt wel lauw, maar optie 2 is ook wel leuk ^^
    Wil je me even melden als je aan 1 van de 2 stories begint?
    (:
    Btw: Ik vindt optie 1 dus wel het leukst ^^ (:
    X.

    Zal ik doen ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oei, ik vind beide ideeën leuk. Kun je ze niet allebei doen? ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Oei, ik vind beide ideeën leuk. Kun je ze niet allebei doen? ;D

    Kan ik proberen, maar dan is de kans groot dat ik ze beiden ga verwaarlozen ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind ze beiden geweldig, maar 1 vind ik het leukst. Waarschuw mij als je begonnen bent aan 1 van de 2 stories, of er zullen maatregelen genomen worden (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    Ik vind ze beiden geweldig, maar 1 vind ik het leukst. Waarschuw mij als je begonnen bent aan 1 van de 2 stories, of er zullen maatregelen genomen worden (cat)

    Staat genoteerd (baby)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Allebei :3
    Hoe dan ook, waarschuw mij als je met 1 van de 2 begint. :9~

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 19:02 ]


    Only losers can act the way you do

    Ehm, ik vind 1. Ik vind ze beiden goed, maar als ik dan moet kiezen, dan 1. Waarom? Omdat ik als wel eens over een alleen-op-de-wereld-verhaal gehoord heb, en die andere nog niet.
    Maar, als je begint, met welke dan ook, zeg je het dan? (=


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Eén is het leukste :3
    Twee heb ik al eens een boek van gelezen, een story hier op Q én een dvd van gezien dus ik zou zeggen: Eén.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 18:44 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zeg; idee 1.


    Life is hard and then we die

    Een is mooi, maar twee ook. Waarschuw me als ze er staan (maakt niet uit als het één of twéé is).


    All this dampness is damp.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 18:50 ]


    ~

    Een is de leukste, ^^
    Kan je melden als 1 van de 2 storie's begint

    xxxxxx


    ~

    Een klinkt wel vet.


    your eyes are like stars in the night.