• De stelling van vandaag luidt:
    School verpest je hele jeugd omdat je er bijna de hele dag moet zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens en oneens. School heeft ook zijn goede kanten.


    All this dampness is damp.

    Oneens, zo blijven we bezig.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Nee, het verzekert een deel van je toekomst.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat wil je anders die hele tijd gaan doen.
    Je hebt school in zekere zin nodig.
    Niet alles maar veel wel.
    En je maakt vriendinnen.
    Nu kan dat ook op andere plaatsen [Quizlet 'a']
    maar school heb je toch echt wel nodig..


    I don't wanna be the brokenheart-girl anymore.

    Oneens, je moet toch dingen leren, en je sociale leven lijdt er niet helemaal onder want je ziet er veel mensen ;D

    Tja deels klopt het. Er zijn veel dingen aan school die echt überzinloos zijn. En je houdt veel stomme herinneringen aan over. Nooit goed...

    oneens/eens want op school heb je je vrienden nog maar aan de anderen kant het je al dat huiswek en toets die je moete leren hellemaal niet leuk


    /

    Eens want doordat huiswerk hou je geen tijd meer over!! En die leraren doen zelf geen flikker alleen op een stoeltje zitten

    oneens, zonder school zou je geen vrienden hebben, of toch minder. Je leert er ook alles voor je beroep, er zijn natuurlijk vakken die je niet nodig hebt in dat beroep maar die gewoon ergens anders wel voor nodig zijn en gewoon handig zijn om te weten.


    I've lost my muchness huh??

    Eens. Vrienden kun je ook ergens anders maken, en veel dingen die je op school leert ga je later toch niets mee doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eens/oneens. Het is inderdaad tijdverdrijf en je maakt er vrienden. En daarbij, en als jtegenwoordig niets of bijna niets hebt geleerd, eindig je in de goot.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Mhh.. Eens en oneens. School is zeker belangrijk om iets te leren, maar het is zinloos dat meer dan de helft van je vakken bestaat uit onzin waarvan je zeker weet dat je er later toch niets mee gaat doen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oneens, maar ik haat het wel (A)
    Aan de andere kant... je leert er wel anderen kennen, en hoe red je een jeugd zonder vrienden?


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    ik vind dat ook, maar ik wil niet dat mijn toekomst verpest woord.


    THAT'S HOW I ROLL

    Jep, óf een slechte jeugd óf een slechte toekomst.
    Trouwens, zonder school zou iedereen dood gaan van verveling..


    Je moet worden wie je bent.